Brio togbane

orchidee

Glad i forumet
Har en sønn på 10 mnd. Lurer på om han skal få brio togbane til jul.synes dere han er for liten.
Blir 1 år 31/12

Kanskje han ikke helt forstår poenget nå, men jeg synes det er en kjempefin gave han kan ha mye nytte av senere!! Så jeg hadde gått for det [:)]

Jeg har togbane fra når jeg var liten, så den skal Patrick få på rommet sitt[:)]

Tenkte kanskje å ønske oss det vi også. Selv om han er for liten nå (født 25. desember), så er det jo en gave han kommer til å like mer og mer ila. det neste året.

Tror de solgte Brio togbane til 199 eller noe nå. Synes jeg så det i en reklame vi fikk inni avisa.

Jeg har togbanen som jeg og broren min hadde når vi var små her, som vi pleier å ta frem når det kommer noen litt større barn på besøk. Han lekte med fettern sin som er større her om dagen, men da gikk det mer på løfte på skinnene.

ORIGINAL: Fleur

Tenkte kanskje å ønske oss det vi også. Selv om han er for liten nå (født 25. desember), så er det jo en gave han kommer til å like mer og mer ila. det neste året.

Tror de solgte Brio togbane til 199 eller noe nå. Synes jeg så det i en reklame vi fikk inni avisa.

Det var det vi så også.Så vi tenkte han kunne begynne med den [:)]

Mulig han er for liten til å skjønne funksjonen, men togene er jo kjempe gøye å studere og bite på[;)] Har noen som Bella driver å leker med[:)]

God ide!!! Me har masse tog og skinner etter storebrødrene. Kjempekjekt å leike med i mange år framover.

Me har det på ønskjelista, sidan det er ei leike som varer.

Vi også har det på ønskelisten til vesla [:)]

Da blir det tog bane på ønskelista til Kristian også.[:)]

Din gutt er født på samme dag som min da[;)]
Og vi har også togbane, han styrer nå med den, selv om han ikke skjønner så mye av funksjonen, da[;)][:D][8D] Men som sagt, det er jo et helt år til neste jul/bursdag, og innen den tid kan det jo virkelig slå an!!

Nevøen min begynte å leke med Brio togbane da han var ca 1 1/2 år og har nesten ikke lekt med noe annet på 2 år nå[:D]
Brio togbane kan jo bygges på og bygges på i det uendelige. Leke man har i masse år fremover. Også er det jo ganske dyrt hvis man skal ha litt deler og da er det like greit å begynne tidlig å samle.

Også er det jo lenge til neste jul og 2 års dag.

ORIGINAL: lissom

Din gutt er født på samme dag som min da[;)]
Og vi har også togbane, han styrer nå med den, selv om han ikke skjønner så mye av funksjonen, da[;)][:D][8D] Men som sagt, det er jo et helt år til neste jul/bursdag, og innen den tid kan det jo virkelig slå an!!

Er han også født på nyttårsaften? 

Back
Topp