brio smilevogna, erfaringer?

MarthaiFarta8

nye tider♥
Hei jenter:)

Vært å titta på vogn i helga og det er ikke lett. Vi vil ha en praktisk vogn som tar liten plass i bilen, lett å slå sammen, lett å ta av og bære bagdelen, mulighet til å snu sportsdelen frem eller mot den som triller, god plass i bagen og godt håndtak som er justerbart, samt svingbare hjul med luft i :) og selvfølgelig må den se litt pen ut samtidig.
Det gikk opp for meg at vognkjøp er like mye smaksans som at noen liker lakris og andre liker sjokolade og det er så individuelt hva folk trenger og liker. Men vi titta på Mountain Buggy, tfk og brio smile. Jeg falt jo da for brion. Noen som har erfaring med brio smile? Både positive og negative:)

Hei!
Jeg har ikke noen erfaring, men de i baby-butikkene er veldig behjelpelig :) vi sa bare hvilke kriterier vi hadde og damen viste oss de modellene som innfridde disse kravene. Kan være lurt å spør i to forskjellige butikker, med at de ofte kan ha forskjellige modeller ;)
Lykke til med vognvalget :)

Sniker litt. Vi har brio smile og er kjempe fornøyd. Den tar liten plass i bilen( har akkurat reist på hytte tur og skal være i mnd. Fikk plass i en Passat til alt. Til å med en tripp trapp stol), er lett å kjøre rundt på butikker og kjøpesentre( hvor det er trangt). Er kjempe grei på vinteren. Eneste er at det er fare for at den tipper mot deg, men man holder jo i den og merker det fort. Det er kun når det er ordentlig nysnø da. Vogna vår er vel brukt og vi fikk barn i juli. Den er veldig fin å gå tur med siden den er så lett. Vi har en fæl bakke opp til oss og det er ikke noe problem. Angrer ikke ett sekund på at vi valgte den.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi sto å skulle ha den vogna men ble ikke anbefalt av en bekjent på babyshop pga en del reklmasjon på den. Så det ble ikke den, men den virker heeelt genial utenom det! :-)

Den skal vi kjøpe. Vi har falt for den i allefall. :)

Vi sto å skulle ha den vogna men ble ikke anbefalt av en bekjent på babyshop pga en del reklmasjon på den. Så det ble ikke den, men den virker heeelt genial utenom det! :-)
Vi fikk beskjed om at det var den gamle typen. Det kom en ny i 2013.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja jeg vet, sing har hatt mye problemer så smile skal være mye bedre men har allikevel vært en del feil. Men det skal jo være en vogn som har alt men allikevel holde en grei pris. Da må di fire på noe.

Back
Topp