Brio Smile

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Noen som har erfaring med Brio Smile? Hvordan er den på vinterføre? Er sportsdelen veldig åpen?

Likte den ikke på sørpe og ja den er åpen. Men funker med dunpose. Vi fikk desverre en feilvare så har byttet inn vår. Den var ganske ustø på sørpe, nysnø, sand osv

Jeg brukte min med sportsvogndel idag på sørpeføre, synes den funker bra, kanskje enda bedre om man låser hjulene (lat som eg var gadd jeg ikke :p )
Har brukt den veldig mye på vinterhalvåret ifjor, da gikk den veldig fint, med unntak av den dagen det hadde snødd sykt mye og det ikke ble måkt innen vi skulle avgårde og levere i bhg, DET var trått det. Skal sies at venninnen min med vanlig firhjuling slet like mye :p

Synes ikke sportsvogndelen er veldig åpen, heller som en liten hule som de kan ligge i. Vi har med fotpose og med en god dun- eller voksipose, er barna fint beskyttet mot vær og vind. Liker spesielt godt kalesen som kan utvides til å bli ekstra lang =)

veldig fornøyd med vogna :) Har ikke prøvd på mye vinterføre, men den er bra i ulendt terreng hvertfall. Fint med stor kalesje og god plass i sportsdelen syns min lille. Bruker en god vognpose når vi er ute, eller stormtrekket ved behov :)

Back
Topp