Brio smile

DiRBe

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen som har erfaring med Brio Smile? Vurderer denne til babyen som kommer i november. Syns kanskje sittedelen virker litt liten?

Oi, hvor skal jeg begynne?
Jeg har en Brio Smile, og jeg elskerelsker den :D
Den ruller så bra, snur på en femøring, og er det litt utfordrende terreng kan man låse framhjulene slik at de kun kjører rett frem.
Har brukt bagen til min lille gutt, og den er 75 cm lang.
Nå er babyen 8,3 kg og 67 cm lang, og han sitter/ligge kjempefint i sportsvogndelen.
Bagen har en stor og god solskjerm, og hvis solen ligger ekstra lavt kan man åpne en lufteluke bak i bagen, slik at suffletten dekker enda mer av baby, og skjermer godt for solen.
Suffletten til bagdelen til Smile er virkelig fantastisk.
Den er stor og god, og jeg har ikke behov for å bruke noen ekstra solskjerming de dagene hvor solen steker.

Vil ikke si at sittedelen er veldig stor, men heller ikke veldig liten.
+ for at den er lett å legge sammen og blir liten sammenlagt.
Minus er vel at sportsvogndelen må vende fra deg når du slår den sammen for at den skal bli såpass liten, men det er gjort i en håndvending (har ikke vært plaget med at det er klønete/tar for lang tid.

Lurer dere på noe mer er det bare å spørre =)

Oi, hvor skal jeg begynne?
Jeg har en Brio Smile, og jeg elskerelsker den :D
Den ruller så bra, snur på en femøring, og er det litt utfordrende terreng kan man låse framhjulene slik at de kun kjører rett frem.
Har brukt bagen til min lille gutt, og den er 75 cm lang.
Nå er babyen 8,3 kg og 67 cm lang, og han sitter/ligge kjempefint i sportsvogndelen.
Bagen har en stor og god solskjerm, og hvis solen ligger ekstra lavt kan man åpne en lufteluke bak i bagen, slik at suffletten dekker enda mer av baby, og skjermer godt for solen.
Suffletten til bagdelen til Smile er virkelig fantastisk.
Den er stor og god, og jeg har ikke behov for å bruke noen ekstra solskjerming de dagene hvor solen steker.

Vil ikke si at sittedelen er veldig stor, men heller ikke veldig liten.
+ for at den er lett å legge sammen og blir liten sammenlagt.
Minus er vel at sportsvogndelen må vende fra deg når du slår den sammen for at den skal bli såpass liten, men det er gjort i en håndvending (har ikke vært plaget med at det er klønete/tar for lang tid.

Lurer dere på noe mer er det bare å spørre =)
Har du brukt den på snø enda? :)

Har du brukt den på snø enda? :)
Nei dessverre. Lillemann ble født 27.februar, og her hvor vi bor kom det aldri noe særlig med snø etter den datoen.
Vil tro at den er som de fleste andre med mindre svivelhjul foran, at det lønner seg å låse forhjulene når det er terreng med litt motstand (sand/snø/grus)
Har brukt den mye i kollektivt, og der er den lett å få på/av, tar liten plass, men samtidig romslig nok =)

Elsker brio smile 2013 mod. Men ikke punkter på ett av fremhjulene. Vi har gjort det nå og er ett sant hælvette. Først måtte vi bestille slangen og hentet den i går. I dag ringer de fra babyshop og sier at pinnen som holder dekket på plass er en engangs. Så nå må vi vente på den også. De har visst ikke deler til disse vognene inne. Ble i grunn litt sur siden vi kjøpte den for 1 år siden og aldri opplevd noe galt med den.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp