Noen som har vært bori brio smile? Noen synspunkter og erfaringer? ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, snakket med en som jobbet på verkstedet på barnas hus å hun mentet smile var 10 ganger bedre enn sing. Veldig lite reperasjoner å klager. Har en venninne som eelsker sin sing så tenker at denne må være bra. Sing er jo større men blir veldig liten sammenlagt. Når du legger den sammen hver for seg ( sportsdel+understell) den har gode hjul, stor bag, god handlekurv, stor kallesje, stabilt understell og vendbar sportsdel. Hmm. Vanskelig dette!
Takk for svar! Vil si at hun venninnen min kun trillet på asfalt og kjøpesenter. Men smile er 13(!!) cm smalere enn smile. Men vil ikke ha en vogn som er skranglete?!?Jeg har selv hatt Brio Sing og den vogna gikk meg av og til på nervene, eller det var en grei kjøpesenter og nylagt asfalt vogn (da var jeg meget fornøyd). Så tror det er litt delte meninger om Singen, kommer ann på hvor man triller... Men bra din venninne er fornøyd, til vår bruk fungerte den ikke.
Angående smile så har jeg ikke fått testet denne, men den har lufthjul og det er jo positivt, ser også ut som den har bedre liggestilling i sittedelen. Så der ut som et litt mer lovende valg en Singen og hvis den har mindre reklamasjoner så lover dette også godt.
Men sjekk fjæringen på den og bredden, husker Singen hadde stor avstand mellom de store hjulene, noe som gjorde den bred når man var ute og handlet ol, vet ikke om smile er like bred.
Er brio smile liten i liggedelen?Takk for svar! Vil si at hun venninnen min kun trillet på asfalt og kjøpesenter. Men smile er 13(!!) cm smalere enn smile. Men vil ikke ha en vogn som er skranglete?!?
Har baby jogger city elite idag men er ikke fornøyd med at sittedelen er fra deg når du triller. Ikke gøy å ha en liten på 6-7 mnd fra deg å den har veeldig liten bag.
Ikke lett når du vil ha alt på en vogn!