Brio Sing

Førre-mor

Andre møte med forumet
Hei alle sammen. Idag har jeg vært på utkikk etter vogn. I 2005 kjøpte jeg en brukt Simo kombi vogn, den har jeg brukt til mine to barn. Til babyen som kommer har jeg veldig lyst på en annen vogn, en lettere litt mindre vogn. Jeg har kikket på litt forskjellig, men idag falt jeg veldig for Brio sing. Er det noen her inne som har erfaring med denne vogna? Jeg kjenner dessverre bare til Simoen, så jeg vet ikke helt hva jeg burde velge. Vet det har vært mye vogn-prat, men det er jaggu ikke enkelt det her :-)

Hei. Jeg kjenner ikke til den vognen. Selv har jeg kunn hatt briokombi til nr 1, emmaljunga duo edge til nr 2 og skal ha simo duo nå, brio syns jeg ble for trang til voksiposen og baby, emmaljunga var jeg fornøyd med i grunn, men syns den var litt tung. Derfor prøver jeg simo duo, pga plassen i baggen og den virker mer behagelig for baby og ligge i.

Jeg ville aldri hatt Brio Sing. Den er så stiv og er veldig bred mellom hjulene. Kommer en ny modell sv Sing nå som heter Smile, den virker bedre. Ellers må jeg virkelig anbefale Brio Go, den er helt fantastisk :)

Vet ikke noe om den...
men vi har ei TFK joggster twist, den er lita men samtidig stor plass i bagen. Liker den vogna veldig godt, og hører mange som skryter av den.

*Nyperose* skrev:
Jeg ville aldri hatt Brio Sing. Den er så stiv og er veldig bred mellom hjulene. Kommer en ny modell sv Sing nå som heter Smile, den virker bedre. Ellers må jeg virkelig anbefale Brio Go, den er helt fantastisk :)

Det var brio go og brio sing jeg kikket mest på. Jeg likte begge vognene, og det var ingen tvil om at fjæringen var mye bedre på brio go, skulle gjerne hatt det samme på brio singen. Men jeg sammenlignet veldig, og brio sing var MYE mindre i størrelse ikke minst når den ble lagt i sammen. Likte også veldig godt sittedelen på singen. Men jeg har selvsagt ikke prøvd noen av vognene ute på trilletur, og jeg kjenner at det blir skikkelig kjedelig å velge en vogn jeg kommer til å være misfornøyd med. Grunnen til at jeg ikke vurderer f.eks tfk eller teutonia er at jeg ser etter noe annet enn trehjulinger. Har hatt trehjuling til sportsvogn tidligere, og er lei av dårlig balanse og tyngdepunkt, spesielt opp og ned fra fortauskanter. Tror dette ender med at mannen får ta avgjørelsen til slutt, så kan jeg i det minste legge skylden på han hvis vi ender opp med å velge feil ;-)

Back
Topp