Brio Primo (0-13 kg) Babystol

*Flatula*

Gift med forumet
Er det et bra/greit sete, m.t.p sikkerhet i bilen osv? [:)] 

Dytter 

Får dytte igjen jeg da. 

Vi har dette og er kjempe fornøyd [:D] Greit å ta med seg og babyen sitter godt i det!

Tusen takk for svar [:D] 

Jeg hadde heller kjøpt Maxi cosi med base på Torshov til 2399 kr.
Hadde Brio Primo til snuppa og hun vokste ut at den før hun var 6 mnder!

ORIGINAL: Destiny85

Hmm.. Trym var jo ganske stor, så han vokste jo ut av sitt maxi cosi da han var 9 mnd tror jeg det var. Da vil det jo at Brio sitt mindre enn maxi cosi sitt.. Er nok kanskje lurere med maxi cosi.

Det var jo ca 1000 kr billigere enn på barneutstyrsbutikken her hvor vi bor [:o][:D]

ORIGINAL: *Flatula*

ORIGINAL: Destiny85

Hmm.. Trym var jo ganske stor, så han vokste jo ut av sitt maxi cosi da han var 9 mnd tror jeg det var. Da vil det jo at Brio sitt mindre enn maxi cosi sitt.. Er nok kanskje lurere med maxi cosi.

Det var jo ca 1000 kr billigere enn på barneutstyrsbutikken her hvor vi bor [:o][:D]

Vi prøvde et maxi cosi sete når vi måtte bytte til sete nr 2 og hun kunne sittet i det en del lengre så derfor solgte vi setet etter førstemann og valgte annet merke til nestemann. Var ikke noe særlig å gå over på bilstol nr 2 når hun var så lita[&:]

Ser det med prisen, men samtidig så tjener du inn de pengene når du selger stolen. Neste kjøper vet jo ikke om du kjøpte maxi cosien til fullpris eller kampanje[:)]

Tusen takk for infoen, Destiny85 [:)]. Veldig greit å vite 

Back
Topp