BRIO kombivogn: Erfaringer?Pris?

eadni

Forumet er livet
Quinny Freestylen er blitt for trang for Ana Maria, når hun sover i voksiposen. Den vogna går da i arv til neste [:)]
Da har vi satt ut annonse på lokalavisen og det er en som selger en 2005 modell BRIO kombi+stelleveske+regntrekk for 2000 kr. Fikk bilde av den og den var kjempefin! [:D]
Hva koster en sånn ny? Har noen erfaringer med BRIO-vogner?

Det er også flere som selger 2000-modell Simokombivogner, men de er til betydelig mindre pris og har hørt mange gode erfaringer med den.

VI skal bruke søstra mi si BRIO kombivogn som sovevogn i barnehagen[:)][:)] når Theo begynner der neste uke. Den vogna er fra 98!! Men skal i følge mamma være tipp topp! Ellers har jeg ikke hørt så mye om brio-vognene!

Jeg har Brio Happy.

Det er en ganske ny på markedet. Tror de kom i 2007.

Er en duovogn.

Kjempefornøyd!![:)][:)] God å kjøre, og så er den lett.[:)]

Jeg har hatt Brio kombivogn tidligere (ikke Matidle), og har vært veldig fornøyd.

Men IKKE kjøp ny kombivogn fra Brio, altså 2008 eller 2009 mod!!!! [&:]
De har minsket størrelsen på bagen drastisk, det er helt latterlig!

Men Brio Happy Duo et noe helt annet, der er det fortsatt god plass i bagen.... [:)]

En 2005 mod vil jo fortsatt være stor og fin. Hva skal de ha i pris?
Ellers så er jo Simo bra...

Jeg har aldri hatt noe særlilg sans for Quinny, bagen er så liten.
Husker da jeg jobba med dette at jeg alltid spurte de som var interessert i den når på året de ventet barnet.... Prøvde å si det til min svigerinne også, men de hørte ikke på meg gitt... [8D] Og de ble skuffa... [&:]

Ops, dette ble laangt....

Jeg har en Brio kombivogn fra 06 og er kjempe fornøyd, skal også bruke den til neste!!
Den er ikke så stor og tung som simo vogna heller, men om du bare skal ha en sove vogn er simovognene store og fine[:)]

Denne her har jeg!!
Bilde ble litt stort for fant bilde av samme vogna på finn!!

Oj her fikk jeg mange gode tips [:)] Thanx!

Her er Brio-vogna:

brio kombi vogn 2005 modell?. De skal ha 2 000 kr for den. Hva er nyprisen på en sånn?

æSJ... fikk ikke med bildet. [&:] Setter det inn når æ kommer hjem da.

Den jeg kjøpte, kjøpte jeg på salg til 4500,- den gang jeg kjøpte den!!
vet ikke noe eksakt pris på den ny da!!

ORIGINAL: eadni

Er det for høy pris å ta for en 2005 modell vogn syns dere? 2000 kr.

ser de andre som selger vogner legger seg på den prisen ca så er vel  ikke en upris...
men jeg er så dårlig på sånt så kan være andre har litt mer peil enn meg[8D]

Enn 2006 modell Basson baby roma kombi barnevogn (fikk nettopp beskjed om at noen selger en sånn)? Nypris? Erfaringer?

Back
Topp