Brio Kombi

Mamma til 3 gull

Gift med forumet
Sitter å ser på barnevogner. Synes det er vanskelig. Vet at vi skal ha kobi siden vi bor i 3 etg uten heis, og den typen virker bedre å bære!
Men er det noen som har erfaring med Brio kombi? sett på nettet og synes den ser ganske fin ut!

Ingen erfaring, men har bestemt meg for å kjøpe denne jeg også.

Synes den er kjempe fin og liker at man kan dra styret/håndtaket over for å vende vognen når barnet blir noe større.

har ei gammel brio kombi å e kjæmpefornøyd
så om di nye e like goe som di gamle vil æ anbefale di
bruka mi ennu masse

Vi har gått til innkjøp av en Brio kombi. Har jo ikke fått prøvd den ennå, men den er kjempefin![:)]

Eneste minuset er at den veier litt.. Men det gjør vel de fleste kombivogner.

Vi har Brio Kombi, og er kjempefornøyd!! Har ikke merket noe til at den er spesielt tung som noen her inne har påpekt, den er solid og veldig godt å trille[:D][;)]

jeg har den[:)] Liker den kjempe godt. Men skulle jeg kjøpt ny i dag hadde jeg nok tatt en med 3 hjul[:)]

Har en gammel brio kombi. Og det er den beste vogna jeg noengang har trillet!!

Jeg blir så glad når jeg ser at det er så mange som er fornøyd med den vogna! Føler vi har gjort et godt kjøp![:D]

har brio kombi[:D] er kjempe fornøyd.

hadde brio kombi til første. Veldig god som bag vogn men da ho blei så stor at ho ikke ville ligge lengre å vi tok ut baggen, var sitte delen så lite polstra /var flat for baggen skulle stå stødig at ho bare sklei til sies å satt lite godt.

MEN det var ei 98 vogn så har sikkert blitt litt meir polstringer i de nye vognene.

Back
Topp