Brio happy vogner, noen som har hatt posetive/negative erfaringer ?

sawyer83

Flørter med forumet
Hei =)

Har vert innom bare barn og sett at di har kampanje på brio happy vognene.
Venter en augustbaby og har ikke peiling. Trenger en vogn som er lett og praktisk siden jeg ikke har lappen. Disse vognene så både lette og fine ut.

Er det noen har som kan anbefale disse eller er det noe jeg bør være obs på?

Takker for svar.

Kjempe fine, lette å løfte, kjempe lette å trille og kjempe fine å trille både på asfalt og i skogen :) 
Eneste som er dumt er at kalesjen kan bli litt slakk etterhvert, men den går an å stramme :o)

Vi har kjøpt 2012 mod. brio happy duovogn. Valget falt på den siden vi ville ha 4 like store (luft)hjul, den er lettere og mindre enn feks. Emmaljunga og Simo samtidig som bagen er stor nok. Den er lett å slå sammen og fin å se på. Tror vi blir fornøyde

Tusen takk for svar =)

Er hjulene på disse punkteringsfrie ?

Du kan velge selv om du vil ha punkteringsfrie eller lufthjul :) Jeg har lufthjul og trives best med det. Har prøvd punkteringsfrie, men likte det ikke :p

Jeg kjøpte brio happy duo 2011 med punkteringsfri dekk, da dette understellet veide 2,5 kg mindre enn det med luftdekk, og jeg må ha vogna opp og ned etasje :)

Jeg må også ha vogna opp og ned to trapper, men den er så lett så det er ikke noe problem både med unge oppi eller ikke og jeg har lufthjul :)

Back
Topp