Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått med meg at Brio Happy Duo kommer på supersalg på Barnas Hus 17. august, og lurer på om vi skal slå til. Har hørt mye bra om vogna, så håper jeg kan bli fornøyd med denNoen andre som skal kjøpe eller som allerede har den?
Ja, men hvis du googler litt om den så sier folk veldig mye positivt om denJeg hadde tenkt på inn til oslo og kjøpe en sånn vogn den 17 jeg også. men blir litt usikker når jeg leser disse kommentarene her =( trodde den var liten og lett jeg![]()
Ja.. vi tror vi skal reise en tur uansett og se, men den matrix vogna som ligger på finn.no er også fristende. syntes den er veldig fin med mye utstyr til liten pris. men finner ingen tester om den, så kan jo være litt dumt å kjøpe en som ingen vet noe om. vanskelig dette med barnevogn =(Ja, men hvis du googler litt om den så sier folk veldig mye positivt om denvi skal reise inn til barnas hus i løpet av uka og prøve litt vogner, så får vi se
![]()
Ja, jeg skal trille mye så jeg må finne rette vogna, og jeg gidder ikke kjøpe og selge 14 vogner, men jeg tror ikke jeg er sånn veldig kresen heller. Må nok teste litt.Ja.. vi tror vi skal reise en tur uansett og se, men den matrix vogna som ligger på finn.no er også fristende. syntes den er veldig fin med mye utstyr til liten pris. men finner ingen tester om den, så kan jo være litt dumt å kjøpe en som ingen vet noe om. vanskelig dette med barnevogn =(
Ja, jeg skal trille mye så jeg må finne rette vogna, og jeg gidder ikke kjøpe og selge 14 vogner, men jeg tror ikke jeg er sånn veldig kresen heller. Må nok teste litt.