Brio Happy Duo

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Har fått med meg at Brio Happy Duo kommer på supersalg på Barnas Hus 17. august, og lurer på om vi skal slå til. Har hørt mye bra om vogna, så håper jeg kan bli fornøyd med den :) Noen andre som skal kjøpe eller som allerede har den?

jeg har sportdelen... helt grei og fin vogn det :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har hørt at bag delen er liten, ei venninne av ei vennine hadde en slik i 2 mnd etter fødsel, så solgte hun pga dåtlig plass... men har ingen erfaring selv..

Sent from my iPhone

Vi hadde brio happy duo til storesøster. Veldig liten vogn, og fryktelig tung! Men veldig fin på terreng turer osv...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hmmm, ikke lett dette. Vognkjøp er en vitenskap!

Har fått med meg at Brio Happy Duo kommer på supersalg på Barnas Hus 17. august, og lurer på om vi skal slå til. Har hørt mye bra om vogna, så håper jeg kan bli fornøyd med den :) Noen andre som skal kjøpe eller som allerede har den?

Jeg hadde tenkt på inn til oslo og kjøpe en sånn vogn den 17 jeg også. men blir litt usikker når jeg leser disse kommentarene her =( trodde den var liten og lett jeg:(

Jeg hadde tenkt på inn til oslo og kjøpe en sånn vogn den 17 jeg også. men blir litt usikker når jeg leser disse kommentarene her =( trodde den var liten og lett jeg:(
Ja, men hvis du googler litt om den så sier folk veldig mye positivt om den :) vi skal reise inn til barnas hus i løpet av uka og prøve litt vogner, så får vi se :)

Ja, men hvis du googler litt om den så sier folk veldig mye positivt om den :) vi skal reise inn til barnas hus i løpet av uka og prøve litt vogner, så får vi se :)
Ja.. vi tror vi skal reise en tur uansett og se, men den matrix vogna som ligger på finn.no er også fristende. syntes den er veldig fin med mye utstyr til liten pris. men finner ingen tester om den, så kan jo være litt dumt å kjøpe en som ingen vet noe om. vanskelig dette med barnevogn =(

Brio happy er en knallgod vogn.. Kjøpte den selv til storesøster da hun var en måned, fordi vi trengte en vogn me fjæring.. Mb vognen er ikke til å anbefale når baby ikke liker vogn, da trengs det fjæring.. Brio er en lett og god vogn med fire hjul. Og bagen var stor nok for våres behov, jenta ville opp å se lenge før bagen var for liten..

Ja.. vi tror vi skal reise en tur uansett og se, men den matrix vogna som ligger på finn.no er også fristende. syntes den er veldig fin med mye utstyr til liten pris. men finner ingen tester om den, så kan jo være litt dumt å kjøpe en som ingen vet noe om. vanskelig dette med barnevogn =(
Ja, jeg skal trille mye så jeg må finne rette vogna, og jeg gidder ikke kjøpe og selge 14 vogner, men jeg tror ikke jeg er sånn veldig kresen heller. Må nok teste litt.

Ei venninne av meg har den, og hun er superfornøyd med den. Tror det er veldig smak og behag :)

Når det kommer til valg av vogn så er det en individuell smaksak. Det som er viktig for deg er kanskje ikke like viktig for andre. Du vil derfor alltid få mye forskjellig svar om erfaringer:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Brio happy duo med classic u derstell er en god og lett vogn. Understellet det håndtaket kan vippes over derimot, veier et tonn. Bagen er litt i minste laget for min del, men det er fordi jeg helst skulle hatt minstemål i bagen til året og heller bygd opp med noe i ryggen når h*n vil opp og se :) Hadde det ikke vært for litt kort bag, etter min smak, hadde vi gått for den. Men jeg skal snakke med sambo, kanskje vi må rett og slett bare prioritere pris fremfor den kvaliteten, selv om jeg lovet meg delv denne gangen at jeg skulle kjøpe drømmevogna.

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Back
Topp