Brio Happy duo ?

MariaKA

Elsker forumet
ser at dette er en favoritt her...

Hvorfor?

Og når man kjøper en duovogn - får man både bagen og sportsvognen, eller er det bare baggen, så må man kjøpe sportsdelen senere?

på Brio happy duo, får du med både sportsdel og babydel, pluss du kan velge forskjellig farge på de to delene [:)] Jeg liker vognen fordi den har 4 stødige hjul som fungerer like bra i byen som i ulendt terreng. Vi har det understellet som blir litt mindre når du slår det sammen, og vognen tar ikke så stor plass i bilen.
Lille snuppa vår ligger fremdeles lunt og godt i vohgnen når hun sover, selv om hun er lang og stor for alderen. Det er stooor plass til varer under, uavhengig om ryggen er nede på vognen. Det er mange trhjulinger som du ikke kommer til under vognen hvis barnet feks ligger og sover. Det er stormtrekk til både babybag og sportsdel, pluss det følger med regntrekk. Det er ikke alle sportsdeler på andre vogner som det følger stormtrekk med til, og jeg føler det er greit å ha noe over posen når det blåser som verst ute. kjøreretningen på vogen kan lett snus med å bare vippe håndtaket over vognen. Høyden på håndtaket kan også justeres slik at mannen min som er myyye høyere enn meg, ikke har problemer med å trille.

Vi er kjempe fornøyde både mannen og meg og gleder oss til å bruke vognen denne gangen også

Den har jeg lyst på også. I grå [:D]
Kjempestilig vogn [;)]

Vognen virker jo veldig kjøpbar! Pen er den og[:)]

Back
Topp