BRIO happy DUO

Linn2010

Flørter med forumet
Er det noen som har erfaring med den vognen?? Er 177 høy og vil ikke at vongne skal være for lita hvis dere forstå ;) Har funnet en vogn som er suuper billig og som eg ønsker meg, er det dumt å kjøpe så tideli?? Er 17 uker i måren...

*Sniker fra oktober*

Jeg har hatt den til sønnen min og skal ha den til neste mann. Jeg simpelt hen ELSKER den vogna. Stor god bag, topp sportdel som kan brukes lenge, 4 stødige hjul, god oppbevaring under og ikke minst fjæringer på understellet som gjør at du kan vugge den opp og ned. Genialt for å få babyen til å sove. Hadde sjekket understellet om jeg var deg for det er 2 typer. 1 med fjæringer og 1 uten. Du kan også justere høyden på styret, med tanke på høyden din. Jeg kunne ikke hatt bedre vogn og jeg har sett og prøvd MANGE!!! :) Lykke til meg vognkjøp. :)

ORIGINAL: **Bella**

*Sniker fra oktober*

Jeg har hatt den til sønnen min og skal ha den til neste mann. Jeg simpelt hen ELSKER den vogna. Stor god bag, topp sportdel som kan brukes lenge, 4 stødige hjul, god oppbevaring under og ikke minst fjæringer på understellet som gjør at du kan vugge den opp og ned. Genialt for å få babyen til å sove. Hadde sjekket understellet om jeg var deg for det er 2 typer. 1 med fjæringer og 1 uten. Du kan også justere høyden på styret, med tanke på høyden din. Jeg kunne ikke hatt bedre vogn og jeg har sett og prøvd MANGE!!! :) Lykke til meg vognkjøp. :)

signerer denne jeg

Har denne vognen selv og er SUUUUPER fornøyd!! kjempe praktisk på mange måter. brukte babybagen lenge og selv om snuppa sitter/ligger i sportsdelen så ligger hun lunt og varmt.

Back
Topp