Brio Happy Duo, erfaringer?

Aravis

Elsker forumet
Suger til meg alt som er av erfaring ang denne vognen. Har hatt 3hjuling hele tiden, men til nestemann vil jeg ha en god og stødig vogn. 

Virker lett og bagen er ikke så liten som folk skal ha den til, synes jeg..

Men ja, erfaringer takk 

Har ingen erfaringer enda, står klar på babyrommet her. Virker lett og god å trille. Hadde emmaljunga edge duo til storesøster og denne er en del lettere. Gleder meg til trilleturer igjen 

Jeg digger vogna. så jeg ville anbefalt den. stor, lett å snu i hvilken retning man vil ha den i, stødig :-) vi har understellet med luft hjul siden det er best på grusveier.

Hadde den til førstemann, byttet den fort ut. Bagen var kjempe smal.

Både og. Vi skal ikke ha den neste gang. Den er veldig lett og fin og se på, men likte ikke bagdelen. Det var kjempe liten plass til voksiposen og måtte bytte til sportsdelen når snuppa var 5,5 mnd.
Liker heller ikke kalesjen for den blir slakk og må strammes ofte.

Er fornøyd med sportsdelen da :)

Har hatt den men den gamle versjonen tror det var 08 modell. Da kom de med 3 ulike understell og den jeg hadde var tung, knirket og veldig plastikk. Bagen er ikke simo stor men jeg skjønner ikke helt dette stresset med bag så lenge man har en god og lun sportsdel. Venninnen min har kjøpt ny type 2012 modellen og den har vist ikke disse problemene som jeg hadde så anbefaler i så fall og ikke kjøpe for gammel.

Tusen takk for svar damer! Skal tråle finn.no fremover for å se om jeg finner en nogenlunde brukt som ikke er for dyr. 

Hadde den første gangen, og skal ikke ha den igjen. Klarte ikke å legge den sammen på egenhånd jeg! Det var så flaut, jeg måtte be forbipasserende om hjelp for å legge den ned. Den tar stor plass i bilen, og kalesjen ser ikke pen ut fordi man aldri får den stram. En helt grei vogn, til en helt grei pris forsåvidt. 

Labambie skrev:
Hadde den første gangen, og skal ikke ha den igjen. Klarte ikke å legge den sammen på egenhånd jeg! Det var så flaut, jeg måtte be forbipasserende om hjelp for å legge den ned. Den tar stor plass i bilen, og kalesjen ser ikke pen ut fordi man aldri får den stram. En helt grei vogn, til en helt grei pris forsåvidt. 

Nå vil jeg tro at det er anderledes på de nye vognene litt av det du nevner her. Men takk for innspill!

var og så på og prøve trillet en forrige mnd. vurderte å kjøpe den før jeg kom til butikken. ble kjempe skuffa. den er utrolig liten. både bagen og hele vogna. var ikke noe god å trille eller pga str.

så emmaljunga city cross osv er et mye bedre alternativ.

Back
Topp