Brio Go

Rips

Forelsket i forumet
Har vært å titta litt på vogner idag, og den som falt mest i smak var Brio Go. Noen som har erfaring med denne? :anyone

Titta også på Mountain Buggy og Tfk vogner,men dem tar alt for stor plass når de er slått sammen. Trenger en superkompakt, lett og enkel vogn :)

Jeg har Brio GO 2011 til sønnen min, og jeg er sååå fornøyd med den. Kjøpte først Emmaljunga Mondial duo når jeg gikk gravid, og den er super den også men vi trengte ettervært en vogn som tok litt mindre plass sammenlagt og som var lettere å løfte ut og inn av bilen og da falt valget på Brio GO, har kun sportsdelen nå men skal kjøpe bag til lille i magen :) Storebror er jo bare 21 mnd når nestemann kommer så vi må egentlig ha tvillingvogn, og det skjærer i hjertet mitt med tanke på å selge brioen, så blir nok å ha denne attpåtil tvillingvogn :) Den er så enkel å trille, trenger ikke bruke en muskel for å snu hit å dit, fantastisk solskjerm som gjorde at vi Ikke slet med sola i øynene på storebror når vi triller, stoooor handlekurv under (en av de største), og man kan ha sportsdelen i begge kjøreretninger noe sskjer svært sjeldent på vogner. Den er verdens beste vogn, det er jeg sikker på :D

Den er super! Gleder meg til å bruke den igjen! Har ingenting negativt å si om vognen ;)

Takk for svar dere :) Tror nok valget faller på denne vogna.. Bare så utrolig synd at vi ikke slo til igår da vi var i sverige.. Da hadde vi fått 30% avslag, pluss kursen.. Så da hadde vogna landa på 4800,- totalt med både bag og sportsdel! Gah :( Men det dukker vel opp flere gode tilbud på denne håper jeg..
Også nevnte han som jobbet i butikken der at nå er det ikke lenge til 2013modellen kommer i butikk,og det som var veldig fint med den var at man kan bytte framhjula med vinterdekk på vinterstid. Men har dette så mye å si? da man kan låse hjula uansett? Også bor vi jo i oslo, og tenker at det er ikke veldig mange plasser vi ferdes på vinteren som ikke er brøyta uansett,så tenker ikke det vil bli ett stort problem..

Den er jo ikke en vintervogn, men går fint an å bruke på brøyta veier som du sier. Den er også veldig god på grus, så vil ikke tro at du trenger vinterhjul. Men skal du kjøpe helt ny så ville jeg ventet å kjøpt 13 modellen, bedre med 13 enn 12 når du skal selge den engang ;)

Ja ,det er nok sikkert greit med nyeste modellen :) Selvom det frister veldig å kjøpe 12modellen billig på januarsalg ellernoe slikt. Er ikke akkurat billig med vogn :P Og så utrolig masse annet vi må kjøpe ,nå som vi venter vår første :)

Det spørs jo også hvor i Oslo du bor. Her på Ekeberg er det MYE snø om vinteren og vanskelig uten vinterhjul tror jeg...men mer sentrale steder er det helt sikkert lettere. Dårlig brøytet fra hjem til buss her jeg bor i hvert fall. Husker det var håpløst selv med vinterdekk sist, så kan tenke meg hvordan det evt er uten.

Jeg bor på Bogerud,så er jo ikke langt unna det.. Men de pleier å være flinke til å brøyte her etter hva jeg kan huske.. :) Men så bruker jeg bilen min alltid da jeg skal noe!Har ikke tatt buss en eneste gang i oslo jeg :O
Falt skikkelig for denne vogna hvertfall.. Så får vi se om ikke jeg venter til den nye modellen kommer i butikken. Er nok kanskje smart å ha mulighet til å kunne bytte til vinterhjul uansett :)

Nei, da bor du jo ikke lang unna. Men det kan jo hende de er flinkere til å brøyte hos dere. Mange småveier her hor de ikke er like flinke til det=) Og jeg som er glad i bussen, i hvert fall hvis jeg skal en tur innenfor ring 3, så er det viktig. MEN nå skal det sies at jeg nå har kjøpt en ny lettere vogn enn vi hadde sist (som ligner brio sin) for å gjøre det lettere i de snøfrie måndene=)

Back
Topp