Brio Go

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Noen av dere som har denne vognen? Er dere fornøyde? Har veldig lyst å kjøpe, men er usikker på om jeg skal kvitte meg med emmaljungaen (edge duo) da eller ha Brioen som en tilleggsvogn?

Jeg har flere venninner som har Brio Go, de er veldig fornøyde :-)
Men jeg har Emmaljunga (city cross), da tror jeg ikke jeg ville byttet. Men den modellen du viser til er vel en av de "større", så da kan det godt tenkes at du vil synes at Brio Go er kjempegod :-) (Mener at den er litt "nettere".)

Har sett litt på city cross også, men har lyst å prøve noe nytt :-) Edgen er jo supertung og tar stor plass.. Eneste jeg er usikker på er hvordan Brio Go blir om høsten/vinteren

Jeg har hatt Brio Go og den takler gress, grus, sand og snø helt fint :)

*Nyperose* skrev:

Okey :-D Den blir ikke for åpen når det er mye vind o.l.?

Har Brio Go og er veldig fornøyd. Jeg hadde ikke tatt den med meg på en ulendt skogstur da dekkene tross alt ikke er luftdekk ;) Men til alt annet er den genial. Den er nett, lett og slå sammen og tar ikke mye plass i forhold til mange andre sportsvogner. Vognen har i grunn stor kalesje så synes ikke den blir for åpen for vær og vind. Synes barnet sitter veldig godt i vognen, sporsdelen kan vendes og ryggen har trinnløs regulering og kan legges nesten helt flat. :)

Moradi skrev:

*Nyperose* skrev:

Okey :-D Den blir ikke for åpen når det er mye vind o.l.?

Sportsdelen er jo kjempe lun, mye lunere enn mange andre vogner.

Så bra! Vi har emmaljunga scooter til gutten vår på 2,5 og en tfk twinner twist duo til begge så det er jo litt å velge mellom etter hvor og hva vi skal ;-) Er bare så lei av å drasse på den store edge duoen at nå er det på tide med utbytting!

elsker min brio go. men måtte selge den da min lille snuppa måtte ha full liggestilling. 
nå har jeg kjøpt bumbleride indie og den er også veeeldig god :)

Back
Topp