Brio Go Next- Ja eller nei? ;)

Glasmurf<3

Blir kjent med forumet
Liker denne brio go next vognen etter å ha sett på demo av den, men ALLE rundt meg anbefaler TFK joggster eller emmaljunga... Hva sier dere?
Er til å bli gal av denne vognjungelen gitt! Har jo god tid ennå, men kom over en tilbudspakke som gjør at vi sparer 3300kr ved å kjøpe den nå:)

Jeg vurderer den selv, og vurderer også baby jogger city elite :) tenkte emmaljunga først, men har veldig lyst åpen lett vogn som er lett å svinge, og dessuten har en bag det er lett å bære opp til tredje etasje

Liker denne brio go next vognen etter å ha sett på demo av den, men ALLE rundt meg anbefaler TFK joggster eller emmaljunga... Hva sier dere?
Er til å bli gal av denne vognjungelen gitt! Har jo god tid ennå, men kom over en tilbudspakke som gjør at vi sparer 3300kr ved å kjøpe den nå:)
Oi, dele tilbudet? :D

Det er på lekmer.no :) Bestilte den i grå nå.. Er så redd tilbudet plutselig er over:)
Har åpent kjøp i 14 dager så da får vi prøvd den på stuegulvet og kjent på om vi er fornøyd med den:) Ingen butikker i Trondheim av de jeg har hørt med som har den utstilt foreløpig! Så da gjenstår det å kjøpe til country hjul, regntrekk/myggnetting og det har vi good tid til frem til desember:)

Dere som ser på 3 hjuls vogner, har dere tenkt å la babyen sove ute i vogna? I såfall anbefaler jeg dere å kjøpe vogn med 4 hjul ellers må du sitte å følge med vogna en halvmeter unna til en hver tid for 3 hjulinger blåser lett overende, desverre.
Skal ikke mye til annet enn "rett" vindretning"

Det er på lekmer.no :) Bestilte den i grå nå.. Er så redd tilbudet plutselig er over:)
Har åpent kjøp i 14 dager så da får vi prøvd den på stuegulvet og kjent på om vi er fornøyd med den:) Ingen butikker i Trondheim av de jeg har hørt med som har den utstilt foreløpig! Så da gjenstår det å kjøpe til country hjul, regntrekk/myggnetting og det har vi good tid til frem til desember:)

Syns brio go ser kjempekjekk ut! :) gratulerer med vognkjøp ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Dere som ser på 3 hjuls vogner, har dere tenkt å la babyen sove ute i vogna? I såfall anbefaler jeg dere å kjøpe vogn med 4 hjul ellers må du sitte å følge med vogna en halvmeter unna til en hver tid for 3 hjulinger blåser lett overende, desverre.
Skal ikke mye til annet enn "rett" vindretning"
Min er ikke lett å vippe over. Har tfk . Veldig stødig min hvertfall :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Min er ikke lett å vippe over. Har tfk . Veldig stødig min hvertfall :)

Min var stødig og, men ved to anledninger veltet den og det var tfk fabrikken som laget den jeg hadde og. Hvis vinden blåser inn i hetta mens vognen har liggestilling vil tyngdepunktet være flyttet så mye at vognen vil tippe bakover. En gang det skjedde stod jeg ved vogna med en hand i postkassen og en hand på vogna og jeg rakk ikke engang å reagere. Så til spedbarn ville jeg ikke turt selv med bagdelen på om en bor et sted hvor det kan blåse litt. Trenger ikke være sterk vind engang.

Sniker innom (så overskriften), og måtte bare innom å kommentere. Hadde Brio Go til storesøster (har byttet til søskenvogn pga tette barn), og ELSKET den. Fungerte i all slags vær, snø, slaps, vind, regn. Fleksibel, liten, lett, stødig, stor bag, kjempe liten sammenslått, praktisk osv. Tror du har gjort et kupp :)
Kos deg med vogna :D

Min var stødig og, men ved to anledninger veltet den og det var tfk fabrikken som laget den jeg hadde og. Hvis vinden blåser inn i hetta mens vognen har liggestilling vil tyngdepunktet være flyttet så mye at vognen vil tippe bakover. En gang det skjedde stod jeg ved vogna med en hand i postkassen og en hand på vogna og jeg rakk ikke engang å reagere. Så til spedbarn ville jeg ikke turt selv med bagdelen på om en bor et sted hvor det kan blåse litt. Trenger ikke være sterk vind engang.
:o heldigvis er det sjeldent det blåser så ille her.

Men jeg hadde emmaljunga edge duo , på handletur . Hadde endel i stellebagen og hang klær over håndtaket. Da tippa den faktisk. Det gikk bra altså. Men lærte av den ! :p

Anbefaler ikke emmaljunga, ikke fordi det er noe spesielt galt med den annet enn at den i mine öyne er tung og litt kjedelig. Venninna mi har brio go next og er fornöyd med den, veldig kjekt med den utskiftbare lösningen på forhjulene:) Greit å gå og teste vogner selv og se hvilken vogn som dekker dine behov og som du selv synes virker fin og solid:) Vi kjöpte ny vogn på nett nå, og da var jeg i flere ulike butikker på forhånd og testet ut aktuelle modeller:P

Back
Topp