Brio go erfaring?

Vipsy

Vipsy
Septembermødre <3
Prøver å spør her også.
Hadde ikke tenkt å se på vogner enda. Er 17 uker bare.
..men har sikla litt på den grå brio go vogna..får høstbaby så tenkte å sette på snøhjul fremme i tilfelle.
Har liten plass i bilen så understell bør ikke ta mye plass,må bære baggen ned trapper,og ha litt plass til bagasje/varer.
Noen med erfaringer? Andre forslag?

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Jeg har Brio Go og er veldig fornøyd:) har kjøpt komplett sett fra Go-serien(vognsett,liggedel,sportsvogn,bilsete samt adaptere og bilbase) og føler jeg har fått det jeg har betalt for!
Vognsettet er lett i vekt,enkel og slå sammen og alle 4 hjul kan tas av for minimal plass.og klikk-systemet til liggedel/sportsvogn er veldig praktisk og disse veier heller ikke mye.

Har problemer med ryggen så var viktig for meg å ha en vogn som veide lite.
Har akkurat født nå og såvidt prøvd vognen ute,men kommer nok til vinteren å kjøpe vinterhjulene også!
Så alt i alt en vogn å anbefale!

Fantastisk vogn! Men vil virkelig anbefale brio go next, den nye modellen. Den har nesten alt den gamle typen ikke har som dypere bag, større og lengre kallesje, lufthjul og større (dypere) handlenett under. Eneste som er mitt problem med den vogna er at du ikke får full liggestilling på sportsdelen å det er et problem.
Ellers en fantastik vogn!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja har sett på den også. Men blir enda noen tusenlapper ekstra. Vi hadde egentlig tenkt å kjøpe brukt og billig. Men må ha minst 2013 modell for å få vinterhjul. Å ligger lite brukt for salg av så nye vogner.Trenger bilstol også. Det er pakketilbud på kjøpbarnevogn.no på hele settet m stellebag..sikler på den pakken.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Back
Topp