Brio eller Emmaljunga?

Jeg hadde emmaljunga til første, og brio go til andre. Elsker brioen og skal ha den til nurket som kommer i januar også. Fantastisk vogn på alle måter og er nok ikke uten grunn at den får høy score på barnevognguiden.no :-)

Hører egentlig til Mai 2012 men jeg datt inn her.

Så bra du hadde spurt for dette har jeg også lurt på da jeg var helt sikker på IKKE simo etter og hatt det til første snuppa..  Emmaljunga er utrolig fin, men stor i forhold til brio, og ikke minst myye dyrere.   Synes brio happy duo er kjempe fin så har faktisk allerede nesten bestemmt meg for den og sambo er enig :P

Mamasusie skrev:
Emmaljungaen tung?? Hvilken har du prøvd da?
Jeg har den city cross, og den er så utrolig lett! Ingen problem å "vippe" den når du skal snu på vogna. Er helt frelst jeg altså ;)

city cross er vel en av de letteste vognenen av sitt "kaliber". Det var ihvertfall en av grunnene til at vi valgte den siste. Og jeg gleder meg til å bruke bagen igjen i januar. Den er skikkelig solig og god å trille overalt :)

Emmaljunga :-)

Har Emmaljunga etter første mann. Citycross - superlett men med brede og solide hjul som gjør at en lett kommer frem på vinterføre.

(Hm... håper den ikke har mugnet etter så lang tid i kjelleren...)

Har Brio etter nr 1 (2008 modell) :o)

Back
Topp