Brio duo eller brio kombi..?

sicret

Forumet er livet
VIP
hei.. jeg har sett litt på brio vogn.. men er litt usikker på hva som er best.. noen med erfaring og råd?

Jeg har brio happy med teleskop-understell og er veldig glad i den! Blir veldig liten når den er slått sammen om du velger dette understellet.

Har brio duo, er kjempefornøyd med den. Men er en 07 modell. Veninna mi kjøpte den happy vogna og solgte den med en gang omtrent.

Min erfaring er at duo vognene har større bagdel! Var alle fall veldig praktisk da jeg fikk et vinterbarn sist!

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Har brio duo, er kjempefornøyd med den. Men er en 07 modell. Veninna mi kjøpte den happy vogna og solgte den med en gang omtrent.

Min erfaring er at duo vognene har større bagdel! Var alle fall veldig praktisk da jeg fikk et vinterbarn sist!

begge heter happy hehe...

ORIGINAL: sicret

ORIGINAL: *MaRgArItA*

begge heter happy hehe...

Denne veninna mi kjøpte...http://www.barnevognguiden.no/brio/brio-happy-duo.html

Den jeg har står det ikke noe happy på bruksanvisning eller noe slik...men meget mulig.. er alle fall stor forskjell på de!!

LIten bagdel på brio kombi ja, og med tanke på hvor stor og tung den er så BURDE det iallefall vært større bag, så jeg hadde gått for duo, selv om kombi er veldig praktisk.

Med tanke på understellet så anbefaler jeg punkteringsfrie dekk. Så anbefaler jeg den modellen der hjulene IKKE går mot hverandre når du slår den sammen. Dette er den som er stivest. Jeg har den bare styret legges ned, over vognen og understellet er like stort. Dette er den som er mykest, og lettest å bysse barnet i søvn.

Venninnen min og jeg har samme vogn, men hvert sitt understell. Mitt er klart best, synes hun også!!!!!!!

noen som har erfaring med teleskopstang? hva er det i forhold til vanlig understell...?

Back
Topp