bringerbærbladte

Alicia85

Elsker forumet
angående bringerbærbladte..katti kan man begynne me d å kor man får tak i d??

Hva er det for da? Kan tenke meg at helsekostbutikker har dette...

Bringebærbladte skal være godt for å tøye og strekke huden.
Og da er det med på å forebygge at man sprekker....[;)]
Verdt å prøve[:)] (tenkte jeg skulle begynne med det, de selger det på helsekostbutikk...)

Enda en ting å prøve.. Har kjøpt jordnøttolje, men glemmer bestandig å smøre.[8|]

ORIGINAL: Irene29

Enda en ting å prøve.. Har kjøpt jordnøttolje, men glemmer bestandig å smøre.[8|]

Mandelolje og hvetekimolje fikk jeg anbefalt av jordmor. Og en urt som heter Arnicaurt[:)]

ska itj bringebærte vær me på å sett igang fødselen å da?
De har æ hørt iallefall. Men de e no så mang råd som bli sagt da

Var det ikke noen som skrev noe om tranbærkapsler også da?? Eller var det bringebærkapsler... går i surr for meg...[8D][8|][:D]

Bringebærbladte og kapsler skal vær med på forenkle fødselen og forbygge at man ikke går over tiden.... Har jeg hørt, har kjøpt inn begge deler, og det står på teen at man ikke annbefaler å begynne før etter uke 35, så da går jeg ut fra at det samme gjelder kapslene. Her fikk jeg kjøpt det på helsekost butikken, Life tror jeg den heter.[:)]

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: katrine35+

Bringebærbladte og kapsler skal vær med på forenkle fødselen og forbygge at man ikke går over tiden.... Har jeg hørt, har kjøpt inn begge deler, og det står på teen at man ikke annbefaler å begynne før etter uke 35, så da går jeg ut fra at det samme gjelder kapslene. Her fikk jeg kjøpt det på helsekost butikken, Life tror jeg den heter.[:)]

Åh, da skal jeg kjøpe. Er det dyrt?

Teen kosta 16,- og kapslene 175,- [8|]

ORIGINAL: Flori

Det var ikke galt, må visst kjøpe det [;)]. Er jo verdt et forsøk.

Det var det jeg tenkte også!

Får prøve teen etter hvert tenker jeg.. Kapslene får vente.

Da har jeg fått tak i kapslene.. de skal styrke underlivsmusklene sa ho iu helsekostbutikken. Kunne starte med de tre måneder før termin. Litt sent ut, men bedre enn aldri.[:)]

Har begynt å drikke den teen eg, er ikke så verst på smak. Har ikke kjøpt kapsler foreløbig...

Hm, høres mystisk ut. Kan liksom ikke helt se den fysiologiske virkningsmekanismen bak. Men smaker det godt og ikke har negative bivirkninger kan man vel alltids ta seg en slurk bringebærbladte i ny og ne...

Skader nok ikke å gjøre et forsøk.. Står ingenting på boksen hva det skal være godt for, så ingenting er vel dokumentert. Opplyser visstnok at det er et kosttilskudd.

Back
Topp