Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Da ble det 3 blastocyster i fryseren på oss. Føler meg veldig heldig.

Nå går jeg bare å ruger, er veldig oppblåst og er litt bekymret for hvilken vei dette går med tanke på å bli overstimulert. Er også bitte litt tung i pusen, men ikke veldig plaget :)

Det ble jo et KJEMPERESULTAT!

Tvi, tvi!

Følger ivrig med! Grattis!
 
Gratulerer så mye :)

Når blir det test?
 
Gratulerer så mye :)

Når blir det test?
Jeg skal teste neste mandag, før jeg skal til psykologen min :p 17 dpo ser jeg nå, dagen jeg forventer mens. Det er jo litt i lengste laget ser jeg nå, men har litt teste angst så vi får se. Har ikke gått på 4 innsett, hvorfor skal det gå det 5 liksom :p
 
Supert resultat! Håper ikke du heller mot alvorlig overstimulering. Har en bekjent som er innlagt for det nå, og har vært på sykehus i 1 uke :( hun ble gravid da :D herlig med 3 stk i frysen! :angelic::angelic:
 
Supert resultat! Håper ikke du heller mot alvorlig overstimulering. Har en bekjent som er innlagt for det nå, og har vært på sykehus i 1 uke :( hun ble gravid da :D herlig med 3 stk i frysen! :angelic::angelic:
Jeg sitter nesten å håper å blir det (ja, dust) men det er hvertfall et tegn på graviditet? Føler meg 100 prosent normal nå etter å ha vært litt dårlig noen dager etter uttak. Så nesten skuffa :p
 
Gratulerer så mye som ruger og med tre flotte på frys❤️ Håper så iiinderlig dere lykkes nå❤️❤️

Heia heia!!!!
 
Jeg også er på 5. innsett nå. Håper masse for deg!
 
Oi, så utrolig bra fangst :D :D gratulerer som ruger, krysser fingrene for positiv test snart :)
 
Jeg sitter nesten å håper å blir det (ja, dust) men det er hvertfall et tegn på graviditet? Føler meg 100 prosent normal nå etter å ha vært litt dårlig noen dager etter uttak. Så nesten skuffa :p
Skjønner at du håper på sånne ting.. man blir litt rar i dette styret. Når tenker du å teste ?
 
Håper så at alle gode ting er 5! :)
 
Ja!!!

Jeg tenker at det er mer og mer sannsynlig at det nå blir barn!

Jeg fikk full klaff på fjerde innsetting og sjette!

Heia femte innsett!!!!
 
Skjønner at du håper på sånne ting.. man blir litt rar i dette styret. Når tenker du å teste ?
Mandag som kommer. 13 dager siden innsett og dagen jeg venter mensen. Orker ikke tidligtesting lenger :p
 
Det går greit. Masse mensmurring og føler mensen er på vei, samt en bad feeling som alltid desverre :( ❤️
Uff, rugedagene er så tøffe med alle tanker og følelser.

Dette vet du jo, men murringer kan man ha enten resultatet er det ene eller det andre og det trenger ikke være et dårlig tegn. Men skjønner så godt at du er forberedt på ny skuffelse. Håper veldig at magefølelsen tar feil denne gangen!
 
Uff, rugedagene er så tøffe med alle tanker og følelser.

Dette vet du jo, men murringer kan man ha enten resultatet er det ene eller det andre og det trenger ikke være et dårlig tegn. Men skjønner så godt at du er forberedt på ny skuffelse. Håper veldig at magefølelsen tar feil denne gangen!

Tusen takk for gode ord! Hvordan går det med dere og søskenforsøk? ❤️
 
Føler så veldig at mensen kommer. Dette er så kjipt :(
 
Back
Topp