Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Sender deg en klem [emoji171]
 
Tenker på deg[emoji173]️
 
Hei dere snille damer! Takk for masse tanker og klemmer. Dette er så hardt og brutalt, og føles ikke ut som det er lys i tunnelen til tider.. men vi har en egen evne til å reise oss opp og tenke videre på neste forsøk.

Status nå er:
Oktober 2017: avbrutt forsøk (4 egg ut, ingen befrukting med IVF) kort protokoll med menopur 150ie og cetrotide
Februar 2018: 1 ICSI - 10 egg ut, 4 befruktet. Ett 2-dagers satt inn - negativt (menopur 225ie og cetrotide)
Mars 2018: antibiotikakur
April 2018: innsett av fryst 2-dagers i naturlig syklus - kjemisk
August 2018: 2 ICSI - 7 egg ut, 6 befruktet. En blastocyst satt inn - negativt (menopur 225ie, cetrotide og progresteron 10mg)
Oktober 2018: innsett av bryst blastocyst i naturlig syklus - negativt

Nå er planen lapraoskopi 14. Desember. Nytt forsøk på nyåret. Håper vi snart kommer i mål :)
 
Så hyggelig at dere følger med ❤️ Selve inngrepet var ikke spesielt gøy, men de fant noe inflammasjon/endo som de fjerna, ellers var alt i skjønneste orden så da er det bare å prøve videre da :p

Så bra at de hvertfall fikk gjort litt og at det ellers så bra ut! Håper dette kan bidra til at det løsner for dere :)
 
Godt nyttår. Hvordan går det ? Etter lap og det hele ? :)
 
Hvordan går det med deg? :happy: Håper du har hatt en fin jul! Og godt nyttår :happy:
Godt nyttår. Hvordan går det ? Etter lap og det hele ? :)
Godt nyttår! :)

Det går greit. Begynner på siste forsøk i slutten av januar. Blendende følelser, føles som «nå eller aldri» liksom. Laparaskopien gikk greit, svidde bort noe endo, men ellers uten funn. Går på letrozol denne syklusen, så får vi se :)

Hvordan går det med dere? ❤️
 
Godt nyttår! :)

Det går greit. Begynner på siste forsøk i slutten av januar. Blendende følelser, føles som «nå eller aldri» liksom. Laparaskopien gikk greit, svidde bort noe endo, men ellers uten funn. Går på letrozol denne syklusen, så får vi se :)

Hvordan går det med dere? ❤️

Måtte det gjøre susen for dere!:Heartred
Driver på 2. Forsøk, blir 4.innsett nå i slutten av januar:)
 
Godt nyttår! :)

Det går greit. Begynner på siste forsøk i slutten av januar. Blendende følelser, føles som «nå eller aldri» liksom. Laparaskopien gikk greit, svidde bort noe endo, men ellers uten funn. Går på letrozol denne syklusen, så får vi se :)

Hvordan går det med dere? ❤️
Så spennende da. Med eller uten medisiner ? Jeg blander litt hvor i gamet folk er til tider :happy:
Her skal jeg prate med klinikken imorgen. Opplevde en MA i uke 9+3 etter FER sist uke så må begynne helt på nytt.:(
 
Så spennende da. Med eller uten medisiner ? Jeg blander litt hvor i gamet folk er til tider :happy:
Her skal jeg prate med klinikken imorgen. Opplevde en MA i uke 9+3 etter FER sist uke så må begynne helt på nytt.:(
Så trist, sender deg en god klem ❤️

Er siste egguttaket vi har nå :)
 
Back
Topp