Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Så flink du er om du klarer å vente! Du får i det minste et helt klart svar[emoji173]️[emoji173]️

Du var 5 dpo på tirsdag når du satte inn blasto! De fleste blastoer er 5 dager![emoji5] så du er vel 10 dpo idag! Spennende symptomer[emoji5]
Ja, har jo testetrang, Men er så innmari lei negative tester også har man alikevell håp til tr kommer :p

Takk for hjelpen ❤️
 
Veldig spennende symptomer! [emoji7] Jeg hadde også mye stikking nedover i lysken og låret nå når jeg ble gravid [emoji120][emoji2533] Håper det er et godt tegn for deg [emoji2]
Tusen takk ❤️
 
Håper du får en fin bursdag og deretter en veldig fin forsinket bursdagsgave. :Heartred
 
Spennende symptomer da! Håper det går riktig godt denne gangen!
 
Gratulerer så mye med dagen[emoji173]️ håper du får en fin positiv test i gave om noen dager[emoji173]️[emoji173]️
 
Håper du får en fin bursdag og deretter en veldig fin forsinket bursdagsgave. :Heartred
Spennende symptomer da! Håper det går riktig godt denne gangen!
Gratulerer så mye med dagen[emoji173]️ håper du får en fin positiv test i gave om noen dager[emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer med dagen! :)
Gratulerer med dagen:D
Tusen takk! Så snille dere er <3
 
Om tiden mellom EL og mensen er konstant (mellom 12 og 16 dager) så er jeg på dag 13 etter EL. Føler ikke på de typiske menssymptomene, annet enn noen få kortvarige følelser av mens (typ 3 sek). Ifølge syklusen skal jeg ha mens 28 oktober og jeg er jo faktisk 12 dpo idag. Når har dere andre fått tr ved innsett av blasto? Har testdag 30 oktober :p fortsatt litt stikk i underliv og lysken.
 
Om tiden mellom EL og mensen er konstant (mellom 12 og 16 dager) så er jeg på dag 13 etter EL. Føler ikke på de typiske menssymptomene, annet enn noen få kortvarige følelser av mens (typ 3 sek). Ifølge syklusen skal jeg ha mens 28 oktober og jeg er jo faktisk 12 dpo idag. Når har dere andre fått tr ved innsett av blasto? Har testdag 30 oktober :p fortsatt litt stikk i underliv og lysken.
Jeg fikk satt inn blastocyst en lørdag, og fikk mensen lørdagen etter, så var vel 12dpo da den kom. Lykke til, håper tanta holder seg borte og at du får verdens beste bursdagsgave i år :) Gratulerer så mye med dagen:Heartred
 
Jeg fikk satt inn blastocyst en lørdag, og fikk mensen lørdagen etter, så var vel 12dpo da den kom. Lykke til, håper tanta holder seg borte og at du får verdens beste bursdagsgave i år :) Gratulerer så mye med dagen:Heartred
Takk, vi får vente å se <3
 
Om tiden mellom EL og mensen er konstant (mellom 12 og 16 dager) så er jeg på dag 13 etter EL. Føler ikke på de typiske menssymptomene, annet enn noen få kortvarige følelser av mens (typ 3 sek). Ifølge syklusen skal jeg ha mens 28 oktober og jeg er jo faktisk 12 dpo idag. Når har dere andre fått tr ved innsett av blasto? Har testdag 30 oktober :p fortsatt litt stikk i underliv og lysken.

Går du på progesteron, eller er du helt medisinfri? Om du tar progesteron så styrer den mest sannsynlig TR! Ved mine negative forsøk så har ikke blødning kommet før noen dager etter at jeg slutta på det! Håper du ikke får den på leeeenge da[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Går du på progesteron, eller er du helt medisinfri? Om du tar progesteron så styrer den mest sannsynlig TR! Ved mine negative forsøk så har ikke blødning kommet før noen dager etter at jeg slutta på det! Håper du ikke får den på leeeenge da[emoji7][emoji7][emoji7]
Jeg er helt medisinfri :) tørr ikke håpe. Nå må dagene gå fort! :)
 
Beundrer deg for å ikke teste altså! Masse lykke til [emoji8]
 
Gratulerer så mye med dagen din! [emoji3590] Jeg håper du nyter den til det fulle [emoji3526]
 
Gratulerer så mye :)
 
Back
Topp