Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Takk som legger igjen spor. Veldig godt å se at langtidsprøvere også blir gravid :) Gir en håp, men er jo ikke dermed sagt at det gjelder for alle :( Håper alt står bra til med deg!

Jeg har troa på at det blir din tur til slutt ❤️

Det går stort sett bra med meg :) Litt opp og ned men jeg klarer meg :) Formen er heldigvis fortsatt bra.
 
CD23 og symptomjakta er igang..

Samtale med meg selv de siste dagene;
"Ømme pupper, det må være et tegn!! Nei, det har jeg jo hver mnd", "stikk i livmor!! Det har jeg også alltid...", "sykt kvalm!!! OK, jeg sitter på når makker kjører utrykning som en gris, kanskje ikke så rart".

Jeg blir gal :p og hver mnd da...
 
Hatt halsbrann idag for første gang på 9 år, det var vondt og rart :p

Tenker litt på forsamtalen 28/6. Hadde jo et håp om å komme igang med medisiner i juli og uttak i August, men har jo lest her at de har en ekstra uke stengt i sommer og at det er mange andre her inne som venter på forsøk på den tiden :( jaja, får bare vente å se.
 
Hvordan ligger du an i syklusen nå? :)
CD24, 9dpo tror jeg :) så får se om tr kommer til uken da! Forventet onsdag eller torsdag om den er like lang som forrige pp.
 
CD28 - dustekropp, spotter... vil bli gravid!! Gi meg styrke..
 
CD28 - dustekropp, spotter... vil bli gravid!! Gi meg styrke..

❤️❤️❤️
Skulle ønske verden fungerte sånn at du bare kunne fått forsøksplassen min nå. Hadde gitt den til deg uten å nøle!
 
❤️❤️❤️
Skulle ønske verden fungerte sånn at du bare kunne fått forsøksplassen min nå. Hadde gitt den til deg uten å nøle!
Nei vet du hva, plassen er DIN uten tvil og vel fortjent! Man må bare klage litt. Har stor tro på at det blir min tur en dag også, ventingen er bare si psykisk kjip og hater å bare vente og ikke helt klare å leve :( aldri opplevd noe så altoppslukende, som tar over kropp og sinn. Men takk allikevel ❤
 
Da denne pp ikke endte i graviditet heller, er det siste krampetrekning med Clomid, ovitrielle og progresteron fra imorgen. Det jeg hater med å gå på medisiner sånn er at jeg føler det blir så mye fokus på det, når man prøver å ikke tenke så mye på prøvingen :/
 
Da denne pp ikke endte i graviditet heller, er det siste krampetrekning med Clomid, ovitrielle og progresteron fra imorgen. Det jeg hater med å gå på medisiner sånn er at jeg føler det blir så mye fokus på det, når man prøver å ikke tenke så mye på prøvingen :/

Skjønner svært godt hva du mener!
Medisiner, temping, riktig kosthold osv osv, og så skal man liksom klare å koble fra det hele?? Nesten umulig!
 
Hvordan har du det? ❤️
Takk som spør! Det går helt greit. Venter på forsamtale og er nettopp ferdig med siste kur med Clomid (pergo). Så da får bare tiden vise :) hvordan går det med deg? ❤
 
Herregud, er på syklusdag 15, tok ovitrielle på mandag etter Clomid-kuren, og puppene mine går helt bananas samt ekstremt nedpress i livmorområdet. Men er vel en kjent sak i og med at det er HCG i ovitrielle?

Håper jeg får kjenne disse symptomene på EKTE en gang om ikke så lenge :rolleyes:
 
Ikke fått med meg denne dagboken [emoji85][emoji85]
Ikke så lenge til forsamtale ser jeg [emoji173]️, og du begynner komme i den spennende delen av denne syklusen og..
Lykke til!
 
Back
Topp