Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Jeg har hatt EL-slim tidlig mange ganger uten at EL har kommet noe tidligere. Lurer på om det rett og slett kommer et østrogenboost sånn plutselig som gjør at kroppen lager litt ekstra slim :confused005 Men veldig lurt å teste!
Tok en EL-test nå som var klart negativ, så da kan jeg slappe av og la mannen være i fred et par dager til (med mindre han byr opp til dans, selfølgelig) :D Fint med el-slim i det minste, for da er jo reisen for soldatene litt lettere ;)
 
Jeg mistet dessverre, så er ikke helt i mål enda. Men fra å ha gått fra null positive tester, så har jeg nå endelig fått troen på at jeg og mannen kan få barn sammen :)
Har ikke gått på prevensjon siden vi ble sammen for 4 år siden, men har vel ikke prøvd sånn super aktivt som jeg ser flere andre her inne har. Dvs. har ikke tempet, gått på pergo etc.
Etter å ha lest om andre her inne som har prøvd veldig lenge, så vil jeg ikke si at jeg og mannen min sin vei har vært veldig lang, selv om vi har vært prøvere i noen år nå. Har stor respekt og ydmykhet ovenfor alle andre her inne som har hatt flerfoldige IVF runder, pergotime kurer etc.

Krysser fingrene for at det vil lykkes for dere :)
Åh, kjedelig å høre at dere mistet, men godt du ser det positive i det. Dere KAN jo bli gravide sammen :D <3 Håper neste runde gir dere en spire som holder seg fast helt til mål :)

Sliter med den følelsen om oss, tenk om vi bare ikke passer sammen :( mye av grunnen til at jeg ønsker barn er jo for å skape et menneske som ligner på meg og den fine kjæresten min, skjønner på en måte begrepet "kjærlighetsbarn" nå :)
 
Åh, kjedelig å høre at dere mistet, men godt du ser det positive i det. Dere KAN jo bli gravide sammen :D <3 Håper neste runde gir dere en spire som holder seg fast helt til mål :)

Sliter med den følelsen om oss, tenk om vi bare ikke passer sammen :( mye av grunnen til at jeg ønsker barn er jo for å skape et menneske som ligner på meg og den fine kjæresten min, skjønner på en måte begrepet "kjærlighetsbarn" nå :)
Jeg er helt overbevist om at både vi og dere kommer til å få ett kjærlighetsbarn tilslutt[emoji4] Heldigvis bedre statistikk som taler for enn mot akkurat det [emoji5]
 
Sliter med den følelsen om oss, tenk om vi bare ikke passer sammen :( mye av grunnen til at jeg ønsker barn er jo for å skape et menneske som ligner på meg og den fine kjæresten min, skjønner på en måte begrepet "kjærlighetsbarn" nå :)

Prøv å ikke tenke sånn. Hadde den tanken jeg og, men vi klarte det til slutt. Ingen diagnose på oss heller, men med IVF gikk det [emoji173]️ Hadde så lite håp, men her sitter jeg nå i uke 39 og venter på kjærlighetsbarnet vårt [emoji4] Det kommer til å skje med dere og.
 
Prøv å ikke tenke sånn. Hadde den tanken jeg og, men vi klarte det til slutt. Ingen diagnose på oss heller, men med IVF gikk det [emoji173]️ Hadde så lite håp, men her sitter jeg nå i uke 39 og venter på kjærlighetsbarnet vårt [emoji4] Det kommer til å skje med dere og.
takk for oppløftende ord! så godt å høre <3
 
CD13 idag, el slim og el smerter. Aksjer lagt inn. Ikke at jeg har trua men hadde jo blitt gal om vi ikke ga det en sjans engang :p
 
Det er fint [emoji4] Har du sjekket FSH? (eggkvalitet) Motsatt av AMH, - bør være lav.
Skal be om verdien imorgen, men han sa begge deler var normalt, så da er det vel det :p
 
I mars/april sendte vi søknad om IVF både til Ullevål og Porsgrunn. Porsgrunn fikk vi svar av etter 2 uker med forsamtale 28/6, fikk svar av Ullevål idag - forsamtale 5/10!! Da tar vi lett Porsgrunn, verdt den kjøreturen for å si det sånn. Synd at det er så lang ventetid i Oslo :(
 
I mars/april sendte vi søknad om IVF både til Ullevål og Porsgrunn. Porsgrunn fikk vi svar av etter 2 uker med forsamtale 28/6, fikk svar av Ullevål idag - forsamtale 5/10!! Da tar vi lett Porsgrunn, verdt den kjøreturen for å si det sånn. Synd at det er så lang ventetid i Oslo :(

Vi tar fly og må sove på hotell og få hundepass osv for å slippe ventetid [emoji23] men hva gjør man ikke for å få babygullet fortest mulig[emoji173]️
 
Vi tar fly og må sove på hotell og få hundepass osv for å slippe ventetid [emoji23] men hva gjør man ikke for å få babygullet fortest mulig[emoji173]️
Dere får ta det som en tur, haha :D Men det er sykt verdt det! Vi har faktisk ikke mer en 2 og en halv time til Porsgrunn, så skal absolutt ikke klage! :) Mitt største ønske nå, er å komme igang, slik at vi i det minste får termin i 2018. Setter meg sånne dumme mål :p
 
Dere får ta det som en tur, haha :D Men det er sykt verdt det! Vi har faktisk ikke mer en 2 og en halv time til Porsgrunn, så skal absolutt ikke klage! :) Mitt største ønske nå, er å komme igang, slik at vi i det minste får termin i 2018. Setter meg sånne dumme mål :p

Sørg for å finne en god lege som følger deg opp[emoji173]️ Det er gull verdt[emoji93]
 
I mars/april sendte vi søknad om IVF både til Ullevål og Porsgrunn. Porsgrunn fikk vi svar av etter 2 uker med forsamtale 28/6, fikk svar av Ullevål idag - forsamtale 5/10!! Da tar vi lett Porsgrunn, verdt den kjøreturen for å si det sånn. Synd at det er så lang ventetid i Oslo :(

Oi, det var lang ventetid! Bra det var mye kortere i Porsgrunn, da :)
 
De positive testene til ei som har prøvd lenge og som begynte å bli innstilt på IVF ga meg litt ekstra håp om at det plutselig en dag klaffer for dere også ❤️
 
De positive testene til ei som har prøvd lenge og som begynte å bli innstilt på IVF ga meg litt ekstra håp om at det plutselig en dag klaffer for dere også ❤️
Takk som legger igjen spor. Veldig godt å se at langtidsprøvere også blir gravid :) Gir en håp, men er jo ikke dermed sagt at det gjelder for alle :( Håper alt står bra til med deg!
 
Back
Topp