bringebærkapsler

mai 06

Blir kjent med forumet
Jeg var å kjøpte meg en boks med bringebær kapsler, har tatt to i morgest som det står på.. Men så kom jeg til å tenke på, hva skjer hvis jeg spiser kjemmpe mange sånn halve boksen med en gang?? ikke at jeg har tenkt å gjør det.. men hva skjer?? kommer fødselen enda fortere i gang eller??

Han på helsekost-butikken som jeg kjøpte de oss sa at de var for at de som går mot slutten av svangerskapet skulle spise de for og klargjøre. Mener han da at det liksom "setter fødselen i gang" eller??

Man blir rådet til og begynne med disse kapslene fra ca Uke 34....
Grunnen til at man skal ta di er at skjeden blir litt mere tøybar, Slik at man kan unngå og revne under fødselen....
Jeg spurte jordmoren min om dette, Hun mente at det bare var tull, Men at slike kapsler eller sånn te gjorde at man ble avslappet som var bra bare det...
Hun mente da at dersom man var avsleppet under fødselen kunne man unngå og revne på grunn av Det..

drikker sånn te 3 ganger om dagen, drikker den som iste for jeg er ikke glad i te.. men etter at jeg har gjort det får jeg ganske ofte litt vondt i magen.. gikk en tid før jeg faktisk så at det var et mønster, altså når jeg drakk så komm det litt smerter etterpå, så det er sikkert ikke bra å ta for mange.. på tepakken står det hvertfall at man ikke skal drikke teen før i uke 35..

Back
Topp