Bringebærkapsler

Snart3barn

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Nå er jeg spent... noen som skal ta dette? Jeg tok det med begge gutta, usikkert om det hadde noe effekt. Fødsel nr 2 gikk veldig fint da :happy: Vet ikke om jeg tørr la være når jeg tok ned begge gutta!
 
Nå er jeg spent... noen som skal ta dette? Jeg tok det med begge gutta, usikkert om det hadde noe effekt. Fødsel nr 2 gikk veldig fint da :happy: Vet ikke om jeg tørr la være når jeg tok ned begge gutta!

Hva er dette og hva gjør det?
 
Jeg tok sist og hadde fin fødsel. Så tar ikke sjansen på å droppe de nå :p Aner jo ikke om det hjalp, hehe.. Har kjøpt og tatt en dag, men så fant jeg ut at jeg skulle vente til etter helgen sideb sambo er borte nå.. bare for å være sikker :p
 
Jeg har begynt med teen. Drikker stort sett en kopp til dagen foreløpig. Tenkte begynne med kapslene fra ca uke 36. Kom på at jeg må bestille de, så det er godt at det dukker opp slike tråder som minner meg på det :)
 
Jeg har begynt med teen. Drikker stort sett en kopp til dagen foreløpig. Tenkte begynne med kapslene fra ca uke 36. Kom på at jeg må bestille de, så det er godt at det dukker opp slike tråder som minner meg på det :)
Hvordan smaker teen? For egentlig gulper jeg litt av kapslene og synes ikke det smaker godt. Så hvis teen smaker sånn skal jeg holde meg unna ;)
 
Hvordan smaker teen? For egentlig gulper jeg litt av kapslene og synes ikke det smaker godt. Så hvis teen smaker sånn skal jeg holde meg unna ;)

Smaker ikke så verst, men litt typisk tesmak om du skjønner. Ikke noe bærfrisk søtsmak. Så jeg har gjerne litt stevia i for søtning :)
 
Link til kapslene?? Hadde en grusom fødsel sist så her skal alle midler tas i bruk :D
 
Jeg skal ta det! :) Jeg tenker som så at alt som kan ha en positiv effekt er verdt å prøve, så her blir det både bringebærkapsler og modningsakupunktur for å forberede kroppen på fødsel! Bringebærkapsler skal forøvrig hjelpe livmoren til å trekke seg sammen etter fødsel også :)

Tror man kan ta det de siste 2 mnd om jeg ikke tar helt feil

Jeg har søkt mye på dette og funnet alt fra 4 uker før termin til 3 måneder før. Ikke alltid lett å bli klok på hva man skal gjøre, så jeg gikk for mellomtingen 8 uker før :rolleyes:
 
Da bestilte jeg kapsler fra Urtesenteret. Der er det billigere enn på life (da de har andre merker enn life). Bestilte meg en calendula sårsalve i samme slengen. Kjekt å ha liggende med flere unger i hus :)
 
Back
Topp