bringebærkapsler

søvnlø

Betatt av forumet
Noen som har prøvd dette. Hva syntes dere? når kan en starte med det? Og hvilken funksjon har de?

De skal vel hjelpe på at livmor trekker seg fortere sammen etter fødsel og også for en lettere fødsel.

Aldri hørt om det her jeg. Er det flere som har erfaring også?

Har lest litt om det på nett... men det er mye frem og tilbake igrunn (slik med alt annet) om det er noe virkning eller ikke.. jeg skal prøve det denne gangen, da jeg har 4 andre fødsler (der det var 3 forskjellige opplevelser) jeg kan sammenligne med. det skal hjelpe med sammentrekningen av livmora etter fødsel har jeg hørt.

Skal også prøve denne gangen. Prøvde jordnøtt olje sist. Fikk ingen rifter, om det var pga den det vet jeg ikke. Men kommer til å bruke det også. Er det ikke de tre siste ukene man bruker det??

Har lest litt om det på nett... men det er mye frem og tilbake igrunn (slik med alt annet) om det er noe virkning eller ikke.. jeg skal prøve det denne gangen, da jeg har 4 andre fødsler (der det var 3 forskjellige opplevelser) jeg kan sammenligne med. det skal hjelpe med sammentrekningen av livmora etter fødsel har jeg hørt.

Hvordan var din tredje fødsel vs de to første ??

Nr 1 varte i 24 timer. Løst tilslutt med vakum. Nr 2 og 3 varte i 1,5 timer. Uten noe hjelp. Skudd fødsel. Og nr 4 måtte jeg settes igang. Varte i neste 2 dagn. Og var ikke særlig god opplevelse:-( var helt utslitt når jeg endelig skulle presse han ut. Med nr 3 prøvde jeg lakseolje, hun kom 5 dager før termin. Men prøvde det på nr 4 og uten noe funksjon. Så trur nok bare nr 3 var klar da hun kom. håper denne ikke drøyer det alt for lenge over termin, for de siste dagene er de so sliter meat følte jeg.

Back
Topp