K Kisse85 Elsker forumet 4 Apr 2010 #1 Dere som har starta, hvor mange å hvor ofte tar dere disse?[:)]
LMK! Betatt av forumet 4 Apr 2010 #2 Bakpå så står det at man skal ta to om dagen... I alle fall det merket jeg har
K Kisse85 Elsker forumet 4 Apr 2010 #3 ORIGINAL: LMK! Bakpå så står det at man skal ta to om dagen... I alle fall det merket jeg har Bak på min står d 2-3stk 2 ganger daglig[8|] Syntes d hørtes litt mye ut,så dærfor spør jeg[;)]
ORIGINAL: LMK! Bakpå så står det at man skal ta to om dagen... I alle fall det merket jeg har Bak på min står d 2-3stk 2 ganger daglig[8|] Syntes d hørtes litt mye ut,så dærfor spør jeg[;)]
T TinaL Forumet er livet 4 Apr 2010 #4 ORIGINAL: LMK! Bakpå så står det at man skal ta to om dagen... I alle fall det merket jeg har Det gjør det på min også :) Er vist forskjell fra merke til merke.
ORIGINAL: LMK! Bakpå så står det at man skal ta to om dagen... I alle fall det merket jeg har Det gjør det på min også :) Er vist forskjell fra merke til merke.
LittlePrince Forelsket i forumet 4 Apr 2010 #5 På min boks står det også 2kapsler 2-3ganger daglig. Hu på helsekosten sa også at jeg skulle ta så mange...
På min boks står det også 2kapsler 2-3ganger daglig. Hu på helsekosten sa også at jeg skulle ta så mange...
K *Kolibri* Forumet er livet 4 Apr 2010 #7 følger nesten anvisningen på pakken, står to kapsler tre ganger daglig..jeg tar tre om gangen to ganger daglig[:D]
følger nesten anvisningen på pakken, står to kapsler tre ganger daglig..jeg tar tre om gangen to ganger daglig[:D]
T TinaL Forumet er livet 4 Apr 2010 #9 ORIGINAL: Amalie3 Sikkert noen som har spurt om det før, men jeg spør igjen. Hvor kjøper dere det? Apoteket? Helsekost butikk :)
ORIGINAL: Amalie3 Sikkert noen som har spurt om det før, men jeg spør igjen. Hvor kjøper dere det? Apoteket? Helsekost butikk :)