Bringebærbladte og kapsler

Ingen av sånne kjerringråd fungerer, så nei det gadd jeg ikke bruke penger på.
Om det er farlig eller ikke har jeg ikke satt meg inn i
 
Brukte det mot slutten av mitt andre svangerskap. Var det eneste svangerskapet jeg gikk over termin, og det var den absolutt tyngste og vanskeligste fødselen min av alle seks, så jeg tror ikke så mye på at det hjelper på noe som helst.
 
Brukte bringebærbladkapsler en dag, fødselen begynte 10 dager før termin dagen etter :woot: så har fleipet med at det var pga de kapslene, men har jo egentlig ikke noen anelse om det har en sammenheng :)
 
Jeg tok ganske mange de siste ukene av graviditeten sist graviditet, til og med dagen jeg fødte. Endte med styrtfødsel: 45 min fra 3cm til hun var ute! Og ingen rifter. Tror begge deler kan ha hatt med bringebærbladkapslene jeg tok, i følge studier jeg har lest. Den aktive fasen blir beviselig kortere. Det er ikke bevist at man føder noe tidligere da, og jeg fødte på termin.

til sammenligning varte min første fødsel i 40 timer fra vannet gikk, og jeg måtte sy noen sting
 
Jeg tok ganske mange de siste ukene av graviditeten sist graviditet, til og med dagen jeg fødte. Endte med styrtfødsel: 45 min fra 3cm til hun var ute! Og ingen rifter. Tror begge deler kan ha hatt med bringebærbladkapslene jeg tok, i følge studier jeg har lest. Den aktive fasen blir beviselig kortere. Det er ikke bevist at man føder noe tidligere da, og jeg fødte på termin.

til sammenligning varte min første fødsel i 40 timer fra vannet gikk, og jeg måtte sy noen sting
Så bra å høre. Men du torde å ta de selvom det er så delte meninger om det er trygt i svangerskapet?

har lyst å ta kapslene og drikke teen, men om du leser linken står det at det kan være skadelig for fosteret. Hmm
 
Delte meninger om virkningen forstår jeg, men noen som vet om det er trygt?? :happy:
 
Back
Topp