Bringebærbladte eller kapsla...

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
E d nån som har prøvd derre bringebærkapslan/te for å sett igang fødseln, få en lettar fødsel....Hjalp d ?

Jeg har brukt det i begge de andre svangerskapene. Og er sikker på at det hjalp mot revning. Med første sa de at jeg egentlig skulle ha revnet masse. For han kom som en rakett ut. Og fikk 2-3 pyntesting. Fikk ikke en eneste rift andre gangen

Når i svangerskapet er det lurt å begynne å ta det? 

Skulle bruke det sist. Mener det var mellom 37-38 man skal beynne? Jeg tok en eller to tabletter, så startet fødslen :P

Jeg har ikke brukt det, har ikke revnet noe jeg heller. Sistemann kom som en rakett hun og og jm måtte holde igjen så hun skulle komme for fort. Fra 3cm til hun var ute tok det 40 min, jm sa det var utrolig at jeg ikke hadde revnet. Jeg kommer nok ikke til å prøve det nå heller, ei heller ulike oljer der nede.

Brukte det med første, hadde en lang og smertefull fødsel, tok en evighet å få åpning...med andre brukte jeg ikke og fødselen gikk fort og greit :-)

Tenkt æ skoill prøv, men e like usikker etter å ha læst svaran her, hehehhehehe Æ drekk jo masse te ellers da, så skade jo itj å prøv ;) Får jo ailltid 14 daga på overtid, så kanskje d kainn hjelp bittelitt :)

Back
Topp