bringebærbladkapsler???

Sandy.

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
er dette bra eller ikke??? jeg har tatt en dose og ble veldig usikker om dette er bra for babyen etter alt jeg leste om dette på nett... hva mener dere? skal skal ikke fortsette??

Jeg tar :)

Lurer jeg også på :) tok ikke med første, men vurderer å prøve det no. Da jeg hører mange er så fornøyd :p
Er det på helsekost man får kjøpt det? Pris?

Lurer jeg også på :) tok ikke med første, men vurderer å prøve det no. Da jeg hører mange er så fornøyd :p
Er det på helsekost man får kjøpt det? Pris?
Kjøpte på helsekost for 222 kr

Tok i 2014 og tar nå med lille 2016.
Tar noen uker før fødsel, og noen uker etter fødsel. Jeg fikk mindre etterrier, og føler det hjalp på modning. Livmoren trakk seg fortere sammen. Etterrier blir jo verre for vær fødsel, og de var faktisk bedre etter nr 4 var født. Det eneste anderledes var de kapslene :)
Er vist ikke alle som har effekt, men jeg har. Jeg tar 3 tabl to ganger til dagen :)

noen sier det og noen sier noe annet?? blir helt tussete☺ men spør man leger sier de jo nei fordi det er naturkost:mad: det har jo legene liten tro på☺

Jeg har tatt 2 morgen og 2 kveld i to uker nå. Det skader nok ikke, men om det har noe for seg kan man vel ikke vite :)

Jeg har nettopp måtte kjøpe ny boks:p Tar iht instruksen på boksen. Vet jo ikke om det fungerer, men det skal i hvertfall ikke være skadelig for den lille.

noen sier det og noen sier noe annet?? blir helt tussete☺ men spør man leger sier de jo nei fordi det er naturkost:mad: det har jo legene liten tro på☺
Legen min sa jeg bare skulle fortsette. Etter jeg begynte, og ta dem i sammen med jerntabletten fikk kroppen min omsider tatt opp jern i kroppen :p Så hun har ikke sagt noe negativt om dem :) er jo en jernkilde det også :)

tenker det skader ikke og ta anbefalt dose. skulle være bra for melkeproduksjon og mener jeg☺

Håper jo selvfølgelig at dette er en vidunderkur slik at jeg føder til termin, slipper å revne, livmor trekker seg kjapt tilbake, ingen etterrier og bra melkeproduksjon :D lov å håpe? :p men ja, skader iallefall ikke å ta anbefalt dose. Mange sverger jo til detta produktet :)

Back
Topp