Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte på helsekost for 222 krLurer jeg også påtok ikke med første, men vurderer å prøve det no. Da jeg hører mange er så fornøyd
Er det på helsekost man får kjøpt det? Pris?
Legen min sa jeg bare skulle fortsette. Etter jeg begynte, og ta dem i sammen med jerntabletten fikk kroppen min omsider tatt opp jern i kroppennoen sier det og noen sier noe annet?? blir helt tussete☺ men spør man leger sier de jo nei fordi det er naturkostdet har jo legene liten tro på☺
Nei man vet jo liksom ikke hvordan fødselen hadde blitt uten bruk av de... og når babyen hadde kommet☺Jeg har tatt 2 morgen og 2 kveld i to uker nå. Det skader nok ikke, men om det har noe for seg kan man vel ikke vite![]()
Den er god☺Legen min sa jeg bare skulle fortsette. Etter jeg begynte, og ta dem i sammen med jerntabletten fikk kroppen min omsider tatt opp jern i kroppenSå hun har ikke sagt noe negativt om dem
er jo en jernkilde det også
![]()
Nei man vet jo liksom ikke hvordan fødselen hadde blitt uten bruk av de... og når babyen hadde kommet☺
tenker det skader ikke og ta anbefalt dose. skulle være bra for melkeproduksjon og mener jeg☺Sant![]()
tenker det skader ikke og ta anbefalt dose. skulle være bra for melkeproduksjon og mener jeg☺
tenker det skader ikke og ta anbefalt dose. skulle være bra for melkeproduksjon og mener jeg☺