Bringebærbladkapsler

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Startet på disse idag!:-) Har hørt litt forskjellig om disse kapslene, men er uansett artig og prøve ut :-) Har tatt tilsammen 4stk idag, og har veldig tak i rygg og litt menssmerter som kommer mer og mer snikende innpå. Om dette har noe med kapslene å gjøre er jo umulig å vite.. Fikk også satt i gang fordøyelsessystemet, så jeg velger å tro det er kapslene! Blir litt mer spennende å ta de da også, hvis man har ei "go' tru" :-) Flere som har prøvd/går på disse?:-)

Jeg tenkte meg en tur ut og få kjøpt det i morgen! :) Men er det på apotek man kjøper dem? xP

Spennende å se om de har noen virkning da! Og artig å følge med på endringene som skjer i kroppen framover, kjenne at den forbereder seg til fødsel :D

Jeg kjøpte min på helsekost :-) ellers kan man bestille på nett en plass å :-) er iallefall disse plassene jeg vet av.. Ja, er godt å kjenne at kroppen gjør seg klar til den store dagen, kan ikke få sagt hvor klar jeg er for at lillemor skal komme:-P

Okay, takk :)
Og er helt enig med deg! :P Ser du er en dag lenger på vei enn meg, hehe ;D Er 36 uekr i morgen :)

http://www.urtesenteret.no/index.php?productID=1256 Her har æ kjøpt mine, di har mye å velge mellom på den siden :-) å e en genial sie du bestille å treng ikkje å betale før dem e i posten :-) Har gått på mine siden uke 35 :-) dem sei du skal begynne 3 mnd før ca :-) begynne med 4 dagen å etterkvært øketil 6 :-)) har mange vennine som har prøvd noen e fornøyd noen ikkje :))) men må dere huske at den starte ikkje fødselen, den hjelpe til med modning. Kan self gjøre slik at du modnes fortere, å da kommer barnet tidligere :-) å gjør sånn at livmora trekke seg bedre sammen etter fødsel :-)) den må åsså brukes 1 mnd etter fødsel ;-) e vertfall lurt ;-))

Åå, godt å høre at det er flere som venter i slutten av oktober også!:-)

eg kjøpte mine på sunkost...  begynnte for ett par dager siden (uke 37)  å har hatt masse tak etter d...men om d e kapslane eller ikkje vett eg jo ikkje da;)

har tatt de i 2 uker nå. Har hatt mere kynnere etter jeg begynte på de, men om det er pga kapslene eller tilfeldig vet jeg ikke da

Ja, vet det er til modning :-) blir spennende fremover til termin iallefall:-P I natt våknet jeg av noen helt syyke tak i rygg! Langt nede i korsryggen, de kom, gikk over og kom igjen i godt over en time. De var nesten ikke til å holde ut med! Om det var kapslene vet jeg jo ikke, er jo så vanskelig å si, for man vet jo bare ikke.. håper ikke det blir så ille inatt, for da surner jeg til slutt :-( blir jo ingen søvn hvis det fortsetter slik!

Etter deres erfaringer (selvom det ikke er garantert at det kommer av kapslene), drøyer jeg med å begynne på dem til fredagen altså - da går jeg ut i permisjon ;P
Orker ikke begynne å få mer tak/kynnere enn jeg har fra før nå, og samtidig jobbe, haha :)

Får håpe du får en bedre natt foran deg nå da, oktober23, hørtes slitsomt ut :/

Back
Topp