Bringebærbladkapsler/-te.

hb77

Elsker forumet
Snakket med jordmor i dag om bruk av bringebærbladkapsler/-te. Dette var noe hun ikke anbefalte å ta, pga det kan gi tidlige og sterke rier. Flere som har snakket med jordmor om dette, og hva sa hun til dere? [:)]
Jeg spurte også om modningsakupunktur, og det syns hun var helt greit. Vi skal på 3D-u.l. på mandag, og da skal jeg høre med jordmoren der også. [:)]

Okei. Skriv en huskelapp, det måtte jeg denne gangen. [:)]

Jeg hadde jo tenkt å prøve det, men når ho sa sånn ble jeg usikker... Kanskje man kan ta det hvis man går over termin? [:)]

Ja. Jeg har også lest om noen som tar det flere uker og måneder før fødsel, men det kan kanskje være litt skummelt det da... [:)]

ORIGINAL: litenvenn

Søren! Glemte å spørre på kontroll i dag. Skal huske å spørre neste gang. Har evt uansett ikke tenkt å begynne før uke 35..
Men hvor får man modningsakupunktur? Er det jordmor som gjør det?? Når tar man det?

Jeg tror man må til jordmor på privatklinikk og betale for det. Skal høre med jordmor når vi skal på 3D-u.l. på mandag, om hun setter akupunktur, eller hvor vi evt. kan få det. [:)] Sikkert bare å ringe en klinikk og spørre.

ORIGINAL: HappyBaby!

Sniker litt fra juni.. :)

Jeg spurte JM i dag, og hun anbefalte det ikke.. hun mente man kunne få smerter (!) av det..
Spurte ikke så mye rundt, og tenker jeg prøver å finne ut litt mer info om det selv også.. [:D]

Okei, takk for svar! [:)]

Jeg tenker at babyen kommer når den kommer - altså når den er klar for å komme ut:) Har personlig ikke helt troa på sånne "nye metoder" for å få ungen raskere ut.

ORIGINAL: fiffigfrøken

Jeg tenker at babyen kommer når den kommer - altså når den er klar for å komme ut:) Har personlig ikke helt troa på sånne "nye metoder" for å få ungen raskere ut.

Ja, de får holde seg inne til de er klare for å komme ut. [:)] Jeg har tenkt på dette i forhold til at det kanskje kan gi en lettere fødsel, ikke for å få ut ungen raskere. [:)]

ORIGINAL: hb77

Ja, de får holde seg inne til de er klare for å komme ut. [:)] Jeg har tenkt på dette i forhold til at det kanskje kan gi en lettere fødsel, ikke for å få ut ungen raskere. [:)]

Jeg tror å holde seg i nogenlunde ok form med ok utholdenhet, så vil man komme langt under fødsel! Det er det mange sliter med, at de er utrente, og blir ufattelige slitne! Forståelig nok!

Mulig jeg er litt gammeldags, men jeg kommer til å holde meg langt unna både bringebærsaker og modningsteknikker.

Lykke til på 3D:-)

ORIGINAL: hb77

Jeg tror å holde seg i nogenlunde ok form med ok utholdenhet, så vil man komme langt under fødsel! Det er det mange sliter med, at de er utrente, og blir ufattelige slitne! Forståelig nok!

Mulig jeg er litt gammeldags, men jeg kommer til å holde meg langt unna både bringebærsaker og modningsteknikker.

Lykke til på 3D:-)

Ja, jeg er enig med deg der, er viktig å være i grei form. [:)] Synes bare det er spennende å sjekke ut litt om sånne andre ting også. Og hvis det er mange positive erfaringer med det, og det ikke er skadelig, så er jeg positiv til å prøve det. [:)] Men vi er jo forskjellige, og det er jo helt greit med forskjellige meninger. [:)]

Og takk, gleder med masse til 3D! [:)]

Back
Topp