Jeg har begge mine tidligere svangerskap tatt bringebærblad te/kapsler de siste ukene før termin. Har ikke egentlig troa på at dette utgjør noen forskjell. Samtidig har jeg hatt effektive fødsler, uten store blødninger og jeg har komt meg raskt tilbake til «normalen» etterpå. Derfor føler jeg at jeg bare burde gjøre ting likt denne gang, sånn tilfelle noe faktisk fungerte
Men så leser jeg så mye forskjellig om dette nå. Men jeg finner ikke en eneste god kilde som sier noe om bruken av bringebærblad. Helsekost og urte-entusiaster skryter det opp i himmelen, kk og forum forbanner hele greiene. Går vel utifra at dette indikerer at fagpersonell ikke har lagt så mye energi i å se på dette fordi det sannsynligvis ikke har så mye og si hverken den ene eller andre veien. Men spørsmålet er, har noen kommer over en nyere god kilde som beskriver dette? Evt noen som har snakka med jordmor om bruk av bringebærblad? Tenkte høre med jordmor neste kontroll, men det er ikke før i romjula.. ble litt utålmodig å ville finne utav dette nå 
Men så leser jeg så mye forskjellig om dette nå. Men jeg finner ikke en eneste god kilde som sier noe om bruken av bringebærblad. Helsekost og urte-entusiaster skryter det opp i himmelen, kk og forum forbanner hele greiene. Går vel utifra at dette indikerer at fagpersonell ikke har lagt så mye energi i å se på dette fordi det sannsynligvis ikke har så mye og si hverken den ene eller andre veien. Men spørsmålet er, har noen kommer over en nyere god kilde som beskriver dette? Evt noen som har snakka med jordmor om bruk av bringebærblad? Tenkte høre med jordmor neste kontroll, men det er ikke før i romjula.. ble litt utålmodig å ville finne utav dette nå 
Jaja, får høre hva jordmor tenker. Tanken var å kjøpe te som jeg kan drikke på kvelden av og til. Å tenkte ikke begynne før på nyåret. Men usikker på om det er vits, har jo i grunnen ikke trua på det selv en gang

når jeg snakka med jordmor sa ho at det «er som alt annet. Går greit innenfor rimelighetens grenser, og det er jo litt begrensa HVOR mye bringebærblad det er i de x antall grammene i te..». Denne teen jeg drikker er jo en blanding av earl grey, blåbær, solebær og bringebærblad, så den er ganske forsiktig