Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlighet, dere skal jo føde snart! ❤ Så spennende å følge med i tiden fremover nå altså Håper det går bra med deg og dere alle ❤Brukte det ikke i første svangerskapet, men tar kapsler nå og er spent på effekten Har fått maserier nå, men usikker på om det har noen sammenheng eller ikke.
Ja, nå nærmer det seg for alvor her 37+0 i dag jeg Håper alt er fint med deg og lille ogHerlighet, dere skal jo føde snart! ❤ Så spennende å følge med i tiden fremover nå altså Håper det går bra med deg og dere alle ❤
Åå, såå nærme! Føler jeg nettopp var i gruppe med dere og dere runda 12 uker, plutselig er fødsel rett rundt hjørne ❤Ja, nå nærmer det seg for alvor her 37+0 i dag jeg Håper alt er fint med deg og lille og
Det er så godt å høre! Heier på deg og gutten Blir gutt her og denne gangenÅå, såå nærme! Føler jeg nettopp var i gruppe med dere og dere runda 12 uker, plutselig er fødsel rett rundt hjørne ❤
Går bra her også 16 uker i morgen og har en sprellende, sterk gutt i magen - så kjenner allerede daglig aktivitet, også på utsiden av magen ❤
Sniker fra august: jeg tok disse kapslene forrige svangerskap, fødte på ul-termindagen.
Poenget med disse kapslene er ikke at man føder før termin, men de kan være med å styrke livmoren før og etter fødsel.
Min livmor hadde trukket seg så mye sammen dagen etter fødsel at jordmor knapt klarte kjenne den da hun klemte på magen. Enkel renselse hadde jeg også.
Kommer til å ta de denne gangen også, ikke for å prøve å føde før termin, men i tilfelle det er noe i at de faktisk styrker selve livmormuskelen.
Kapsler. Kommer som sagt til å ta de denne gangen ogsåJeg ønsker ikke tidligere fødsel, men en lettere prosess etterpå hvilken var det du brukte? Te/kapsel ?