Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine er også j vonde, men holder ikke på i dagevis etter jeg startet på dem kapslene. Men gruer meg til etterrier etter vær fødselHar hatt VELDIG god effekt av dem, men etterrier fra helvete.. men det er jo positivt for det viser jo bare de gjør jobben sin å hjelper livmoren å trekke seg sammen. Har også hatt latterlig lette og enkle fødsler har begynt på dem fra uke 34+0
Jeg har jo født 5 ganger før, og det har stemt at dem har blitt verre for vær fødsel. Men etter jeg begynte på bringebærkapslene som jeg tar en stund etter fødsel også. Har dem ikke vart så lenge. Det er nok pga livmoren trekker seg fortere sammenJeg har aldri hatt merkbare etterrier. Kjenner virkelig ikke at jeg ønsker det denne gangen.
Starta i går, 34+1Spurte JM om bringebærblad på kontroll i dag, hun hadde hørt om det og visste ikke mer enn det jeg hadde lest, men som naturmedisin var bringebærblad ikke noe hun ville fraråde å ta i slutten av svangerskapet/begynnelsen av barseltiden
Så nå står de klare i skapet, når starter/startet dere med kapslene?