Noen som har begynt med teen eller kapslene? Jeg finner ikke helt ut når en kan begynne med kapslene for det står ingenting på pakningen. Dr Google gir så mange tvetydige svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ta bringebærbladte kapsler, men har ikke husket og kjøpe dem endaNoen som har begynt med teen eller kapslene? Jeg finner ikke helt ut når en kan begynne med kapslene for det står ingenting på pakningen. Dr Google gir så mange tvetydige svar![]()
Jeg har gått på de nå i ca en uke, er 37+1 i dag
Gidder noen å gi en kjapp forklaring? Tar dere dette for modning? Ble plutselig nysgjerrigAldri prøvd
Tusen takkDet er med på å styrke livmoren og hjelper også til slik at den trekker seg raskere sammen etter fødselen. Har vært brukt i mange mange år.
Min erfaring er at jeg får mindre smertefulle etterrier når jeg tar dem før, og litt etter fødsel. Og de har våre verre for vært barn jeg har født med etter dette tipset i 2014 er jeg overbevist om at DET er grunnen til at jeg slapp billigere unna med etterrier etter fødsel med nr 4
Kapslene kan også sette i gang fødselen, så man skal være forsiktig med å ta de for tidlig.![]()
Jeg fant ikke på apoteket, men kjøpte kapslene på helsekostenTusen takkKjøper man det på apoteket?
Samme herJeg fant ikke på apoteket, men kjøpte kapslene på helsekosten![]()
Tar to morgen og to kveld vurderer og øke til tre morgen og 2 kveld når jeg nærmer meg , bare så jeg får brukt opp deHvor mange kapsler tar du til dagen ?
Jeg tok i 2014 men, husker ikke noe lenger![]()
Jeg tar dem noen uker etter fødsel også, for det har effekt på sammentrekning av livmor etter fødsel ogsåTar to morgen og to kveld vurderer og øke til tre morgen og 2 kveld når jeg nærmer meg , bare så jeg får brukt opp de![]()
Så lurt , kanskje jeg burde det istedenforJeg tar dem noen uker etter fødsel også, for det har effekt på sammentrekning av livmor etter fødsel også![]()
Hvorfor bruke Bringebærblad? Det sies å hjelpe på livmoren for å forberede til fødsel og til sammentrekning etter fødsel. Er ikke alle det fungerer på visst, men jeg skal i hvertfall prøveHva? Hvorfor?
Hmmmm, okei! Takk for oppklaringen btw!Hvorfor bruke Bringebærblad? Det sies å hjelpe på livmoren for å forberede til fødsel og til sammentrekning etter fødsel. Er ikke alle det fungerer på visst, men jeg skal i hvertfall prøve![]()
De sier fra uke 36 og noen fortsetter etter fødselen for å hjelpe med sammentrekningenHmmmm, okei! Takk for oppklaringen btw!
Når er det man skal ta dette da?