Bringebærblad

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Jordmoren min anbefaler å begynne med bringebærblad, det finnes vel både som kapsler og te. Hu syns dette har en kjempegod effekt på livmora :) Men vet ikke helt jeg, noen som har noen erfaringer rundt dette?
 
Har ikke fått kjøpt det.. Men litt lyst til å prøve.

Hadde veldig lett og rask fødsel sist men kom ikke i gang av meg selv etter vannavgang:) tok ikke kapsler da heller.
 
Prøver for første gang nå med kapsler. Så har ingen erfaring... håper bare på en lettere fødsel enn med de 2 andre :p
 
Har begynt med kapsler jeg også. Synes de smaker veldig vondt, men nå er jeg litt sær på alt av smak på tabletter :p Er førstegangs, null erfaring med de. Er 38+1.
 
Tok sist, da gikk vannet etter bare en liten stund me svake rier. Etter det ble det knalltøft. Så jeg tør ikke denne gangen. Håper på rier som varer en stund før vannet går :p
 
Nå gror det i busker og kratt. Bladene kan sikkert høstes selv nå.
Hvem trenger kapsler om sommeren.
 
Dere som tar kapsler, hvor mange tar dere per dag?
 
Tar kapsler, 6 om dagen som er anbefalt dose på pakka (blir 2400 mg totalt/døgn).
 
Last edited:
Har begynt med kapsler jeg også. Synes de smaker veldig vondt, men nå er jeg litt sær på alt av smak på tabletter :p Er førstegangs, null erfaring med de. Er 38+1.

De smaker seriøst kvalmt haha..
 
Har te liggende men driver jo å glemmer å drikke den :rolleyes:
Kanskje jeg skal prøve å lage til litt idag :p
 
Tar kapslene med appelsinjuice, den kamuflerer smaken litt. Håper bare det er verdt det :yuck:
 
Tar kapslene med appelsinjuice, den kamuflerer smaken litt. Håper bare det er verdt det :yuck:
Skulle gjerne jeg og gjort, men jeg tåler ikke appelsin så da får det bli brus :p
 
Jeg vet!! Føler meg sååå pingle, pluss litt til, så godt det ikke bare er meg :p

Virkelig ikke bare deg .. brekker meg HVER gang! Blæææ hehe
 
Back
Topp