Bringebærblad?

Sane

Glad i forumet
Noen som dytter nedpå med bringebærbladte eller kapsler? Evt noen som har erfaring fra tidligere svangerskap?

jeg fikk anbefalt av jordmoren min å kjøpe det,men har ikke kommet så langt!;) Har aldri hørt om det før jeg..det skulle hjelpe for modning?

Jeg tar og har gjort det med de to andre. De skal hjelpe med å trekke livmoren raskere tilbake etter fødselen. Og hindre at du ikle revner så mye. Og tror det virkelig hjelper. I følge jordmor skulle jeg revnet herfra til månen med førstemann pga måten han kom ut på. Men endte opp med 2-3 pyntesting.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg kjøpte det på life helsekost:p tar 2kpsl to ganger daglig! Hørte at det kunne være med på å gjøre fødselen lettere å. Verdt et forsøk.

Det finnes også noen du kun skal ta 2 av. Mye bedre ettersom at de er helt grusom å ta. For min del. Hender de kommer i retur

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Tar to bringebærblad kapasler for dagen... Merker ingen forskjell.. Hehe

Herlighet, kvifor har eg ikkje tatt sånne da??? Eg revna jo faktisk herfra til månen sist, og burde jo ta slike for å unngå dette igjen da? Hmm, løp og kjøp.
Når det gjeld modning, så fiksar kroppen min det sjølv for tiden, kjennes det ut som, så det går nok fint :)

Jeg har vært inne på tanken, men har ikke gjort noe mer med det. Leste at fødselen i snitt blir 9,59 minutter kortere og hvis de er så stygge som dere sier tar jeg heller noen minutter lenger fødsel :p

Aldri prøvd, og gidder ikke å prøve heller :) slapp unna sting sist gang uten bruk av noe.

Aldri prøvd, får bli neste gang ;)

Har gått på kapslene en god del uker nå.. Og her sitter jeg da, 5 dager på overtid.. Så de fremskynder iallefall ikke fødselen, men kan jo hende at de gjør den lettere, eller at livmora trekker seg fortere sammen da.. :P

Herlighet, kvifor har eg ikkje tatt sånne da??? Eg revna jo faktisk herfra til månen sist, og burde jo ta slike for å unngå dette igjen da? Hmm, løp og kjøp.
Når det gjeld modning, så fiksar kroppen min det sjølv for tiden, kjennes det ut som, så det går nok fint :)
Samme her, skal ut å kjøpe i morgen når lønna endelig kommer;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Noen av dere som prøvde det ut? ... Jeg må bare spørre.. Ble avføringen deres nesten helt svart? Som om man har spist blåbær en halv dag, liksom :P Jeg startet med de for en uke siden og det ser ut som om jeg spiser blåbær daglig :P Er ikke dårlig i magen eller noe sånt. Bare fargen som endret seg. Fler?

Back
Topp