Bringebærblad-te!

Selma1986

Flørter med forumet
Har noen erfaring med det? Når skal man begynne osv??

Ligger en tråd om bringebærbladkapsler og/eller te fra for noen dager (ei ukes tid) siden :)

Jeg elsker den teen og skal kjøpe den o dag. De hadde den ikke der jeg vari går;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Kjøpte den i dag :) Hva har man å tape? ;)
Er 34 uker og så jeg kan vel begynne på den nå? :)

Kjøpte den i dag :) Hva har man å tape? ;)
Er 34 uker og så jeg kan vel begynne på den nå? :)
Jeg begynte på kapsler i uke 34

Men tar dere 4 kapsler 2 eller 3 ganger daglig?

To kapsler morgen enn så lenge, øker neste uke til to morgen og to kveld;)

sniker fra august.. er det noen som har prøvd kapslene før? Har kjøpt inn jeg og men når er det greit å starte med de? er 29+5. på boksen står det 2 kapsler daglig. er kanskje lurt å holde seg til det til å starte med? har hørt rykter om at dette produktet ble brukt i gammel gammel tider for å provosere abort tidlig i svangerskapet.. men da vil jeg tru det var ganske store doser de brukte???

Jeg har brukt de med begge gutta mine. Har hatt raske fødsler til termin, +/-2 dager. Siden jeg begynte p ta de for 2 uker siden har jeg enda mer kynnere og modningsrier, men vet selvfølgelig ikke om det skyldes bringebærblad kapsler eller om det ville blitt sånn uansett;)

Tror de anbefaler å vente til uke 34.

På min boks står det 4 kapsler 2-3 ganger daglig... Synes det høres så fryktelig mye ut! ??

hmmm.... min står det 2 daglig. Men vil tru det går mere på hvor mye det er i hver kapsel... mine er 480mg pr kapsel...

Anbefaler å spørre jm/lege om doseringer hvis dere skal ta dem, i og med at de også er omdiskuterte å ta i utgangspunktet...

På min fra solaroy eller hva det het står det 2-3 kapsler 2 ganger daglig.
Så jeg tar 4 i løpet av en dag. Begynner i dag og kjære vene så jævlige de smaker og så forbanna store!!! *Brekninger*

Jeg snakket med JM igår om disse kapslene, og hun sa det ikke var noen forskning på det, og at hennes erfaring var at de bare ga maserier... Hmmm..

Drakk det sist gang jeg var gravid....smakte pyyyyyyton og ikke tror jeg det hjalp no heller....
Kommer GARANTERT ikke til å drikke det denna gangen....

Back
Topp