Bringebærblad te/kapsler

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Noen med erfaring? Når begynner man på det og hvor mye tok du? Jeg blir prøvd satt igang i uke 38 og er nå i uke 31. Om ikke det går så blir det keisersnitt. Men ønsker ikke keisersnitt...

Last edited:
Jeg tok 2 om dagen fra uke 36 og fødte i uke 38 ish :) fødselen gikk superfort og var over 3 timer etter første rie :) ikke noen bivirkninger

Drakk te fra uke 36!

2 tabletter om dagen fra uke 34. Ble satt igang 10 dager på overtid, rask fødsel, kom meg fort

Takk for svar :-) ser på nett at de kan tas siste trimester, kan jeg begynne på de nå liksom? Eller anbefaler dere å vente?

Hmm tok kapsler fra uke 34 tror jeg. Fødte 3 dager på overtid, men fødselen startet natt etter termin

Begynte med kapslene mot slutten av siste trimester. Fødte en uke før tiden, uten komplikasjoner down under:)

Begynte i uke 35 om jeg husker rett og guttungen kom 5 dager før.
Hadde en veldig ok fødsel.

Har tatt kapsler i begge svangerskapene mine. Begynte i uke 32 eller 34, husker ikke helt. Førstemann kom 12 dager etter termin. Var en fin fødsel, kom meg veldig fort etterpå. Ingen rifter eller noen smerter nedentil i etterkant. Nummer to kom to dager etter termin. Fødselen gikk kjempefint, men har hatt en del vondt down under i etterkant... ganske hoven blant annet

Ikke sikker, men de kjøpes på helsekost :-) skal ta meg en tur i morgen å se om jeg finner det :-)

Back
Topp