Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen her som vet hvor man kan kjøpe bringebærblad-té?
Jeg har mindre enn to uker igjen til termin så litt sent å starte kanskje, men tenkte å prøve
Bare å dele erfaringer med denne téen hvis dere har noen
SunkostEr det noen her som vet hvor man kan kjøpe bringebærblad-té?
Jeg har mindre enn to uker igjen til termin så litt sent å starte kanskje, men tenkte å prøve
Bruk heller kapsler. Spurte på vita og hun sa at du skal drikke masse te for å ha noe virkning av den, kapslene er bedreEr det noen her som vet hvor man kan kjøpe bringebærblad-té?
Ikke vita, men lifeBruk heller kapsler. Spurte på vita og hun sa at du skal drikke masse te for å ha noe virkning av den, kapslene er bedre

Jeg startet for 2 dager siden, har termin om 9 dagerEr det noen her som vet hvor man kan kjøpe bringebærblad-té?
Er ikke for sent trorjeg da. De skal visst ha en god effekt på blødninger og at livmoren trekker seg tilbake. Også godt og ta i ettertid mtp smerter og menstruasjon.
- og det er ikke for sent, som Februarfrø allerede har forklart. Man skal fortsette å ta de etter fødsel for at livmor skal trekke seg sammen fortereIkke dokumentert, så vidt jeg vet. Det er heller ingen kjerringråd for å modnes fortere, men er vel et slags kjerringråd for å styrke livmorEr dette noe som har DOKUMENTERT effekt, eller er det kjærringråd?