Bringebærblad kapsler

prins09

Andre møte med forumet
[:)] Heisann!

E da nån som har erfaring m bringebærblad kapsler? E har 8 daga igjen tel termin og ha tatt kapsler den siste uka. Har veldig lyst at babyen ska kom ut [;)]

Heisann og velkommen hit prinsesse i juni! Kapslene skal ha samme virkning som teen, den gjør modningsprosessen lettere (har jeg lest). Men de er dyre da, så jeg ville kjøpt teen og drukket 3 kopper om dagen. Den kan du drikke etter fødsel også, den hjelper da livmoren å trekke seg sammen igjen.

jeg har kjøpt kapslene(169kr tror jeg di kosta)fikk høre av hu på helsekosten at di var mye mer konsentrerte en teen,og jeg tat 4 kapsler daglig.

begynte på dem når jeg skulle begynne på uke 36 og helsekost dama sa at jeg burde begynne med det samme for jeg begynte å få dårlig tid[8|]

vet ikke om di er med på å sette fortgang på modningen men skal vist være bra for livmoren under alt dette her[:D]

snakk om kapsler..nå må jeg gå å ta dem så jeg ikke glemmer di for kvelden[:D]

ORIGINAL: Stardust

jeg har kjøpt kapslene(169kr tror jeg di kosta)fikk høre av hu på helsekosten at di var mye mer konsentrerte en teen,og jeg tat 4 kapsler daglig.

begynte på dem når jeg skulle begynne på uke 36 og helsekost dama sa at jeg burde begynne med det samme for jeg begynte å få dårlig tid[8|]

vet ikke om di er med på å sette fortgang på modningen men skal vist være bra for livmoren under alt dette her[:D]

Jeg må bare snike meg inn her jeg..

Sa hun at du skulle ta 4 stk om dagen?
Fikk ingen beskjed da jeg kjøpte mine så jeg fulgte pakkningsvedlegget.
Der står det 2-3 kapsler 2 ganger daglig. Så jeg har tatt 6 stk jeg da..[8|]
Vel, det gjør sikkert ingenting..

Drikker den teen jeg......men blir så kvalm hver gang også renner jeg på do ihvertfall ett par ganger etterpå. (løs mage)
Noen som har opplevd det samme med kapslene?

Ikke jeg.. men jeg går på jerntabletter da.

Skravler litt med dere jeg, det er så stille på juliforumet..

Tar Omega3 kapsler i tillegg jeg også, men den der teen gir en heeeeelt motsatt virkning.......(les;do løping)
Kanskje jeg burde kjøpe bringebærkapslene i stede i og med at de er mere konsentrerte.
Blir så kvalm av teen at jeg må holde meg hjemme hver gang etter jeg har tatt en kopp[:'(][:'(]

Takket være omega eller triOmega som jeg har tatt i tillegg så har jeg ikke hatt treg mage.

Damen på helsekost anbefalte kapslene fremfor teen. Har ikke blitt kvalm av de jeg altså.

ORIGINAL: Monicus

ORIGINAL: Stardust

Jeg må bare snike meg inn her jeg..

Sa hun at du skulle ta 4 stk om dagen?
Fikk ingen beskjed da jeg kjøpte mine så jeg fulgte pakkningsvedlegget.
Der står det 2-3 kapsler 2 ganger daglig. Så jeg har tatt 6 stk jeg da..[8|]
Vel, det gjør sikkert ingenting..

jeg tar 4 til dagen ja,står på den boksen jeg har.to kapsler to ganger daglig[:)]

har ikke merket noe til løs mage eller kvalme på kapslene[:)]

Back
Topp