Bringebærblad kapsler.

Jeg brukte det ved første svangerskap, men denne gangen er jeg litt mer skeptisk til om det egentlig har noe for seg. Må vel også innrømme at jeg er litt nervøs for om det er 100% trygt. Har jo kommet frem titt og ofte at ulikt helsekostpreparat ikke alltid er så bra for helsa som det først har vært antatt.

Jordmor sa at det ikke var noe farlig å bruke. Her trakk livmoren seg kjempe raskt tilbake etter fødslene. Ikke har jeg revnet med noen av de tre andre heller. Men det ikke om det er helt tilfeldig. Med første var de veldig overrasket over at jeg ikke revnet. For han gikk fra å kun se litt av toppen av hode i åpningen til å fyke ut på neste trykk. Så vidt jordmor klarte å ta i mot han. Hehe

Jeg har vurdert det men blir litt skeptisk når det står at det er stimulerende på livmoren. Jeg er ikke interessert i å starte fødselen nå, liksom.

Jeg har vurdert det men blir litt skeptisk når det står at det er stimulerende på livmoren. Jeg er ikke interessert i å starte fødselen nå, liksom.

Jeg har tatt fra 3 måneder før med alle. Og ingen av mine er blitt født for tidlig. Men det er jo mange forskjellige typer. Den jeg har kjøpt står det man kan ta fra 3 måneder før termin.

da8baa536e187477f780a7b9e2487c0c.png

Tok det med hun første og hadde en veldig fin fødsel. Glemte å ta det med andremann, men kanskje jeg skal ta det nå? [emoji4]

Hvilken type kjøper dere?
Er vel litt sent med den man kan bruke i 3 mnd.

Hvor mye tar dere? Jeg har kjøpt den fra Solaray, står 2-3 kapsler 2 ganger daglig på boksen.

Back
Topp