Bringebærblad kapsler?

Mollymus

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Noken som tar sånne eller skal begynne og ta? :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hmm nå har jeg lest litt om det. Hvis jeg forstår det rett er det for å modne livmora, og en lettere og raskere fødsel? Er vel noen bivirkninger også, utifra det jeg leste? Nei da skal jeg ikke ta det. Fødslene har vært raskere og lettere for hver gang, så satser naturen ordner opp denne gang også:)
Rett meg hvis jeg har misforstått altså;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tok det forrige gang, men er usikkert på om eg gidder denne gangen :-p

Skeptisk til sånne ting :-p Tror jeg skal gå for akupunktur :-)

Mener å ha fått ned meg bringebærkapsler ikke bør tas før uke 36?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Synst å huske at de Ikkje var før på slutten ja

Etter uke 36 skal dette være bra og jeg har brukt det ved tidligere svangerskap og kommer til å gjøre det igjen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer helt sikkert til å ta det, men ikke før uke 35-36. Vurderer også akupunktur.

Sent from my iPad using BV Forum

Må lese mer først, og spørre litt fagfolk før jeg tar det

Gutt 11
Gutt aug/sept 14

Tok det sist, men usikker på om jeg tør denne gangen.. Sist gikk det rasende fort fra vannavgang til 9cm, og livmora trakk seg veldig raskt sammen etterpå. Kan såklart ha vært flaks og tilfeldig, men da jordmor sa at det som typisk tar betydelig kortere tid ved fødsel nummer to er den siste cm åpning samt pressfasen, veit jeg ikke om jeg tør ta den sjansen. De to stadiene utgjorde ca 60%/3 timer av fødselstida sist , så skal det gå kjappere er det ikke mye tid igjen til å vente på barnevakta samt komme seg til sykehuset:eek:

Back
Topp