Bringebærblad kapsler

Hudidudi

Blir kjent med forumet
Heisann :)

Lurer på om noen har erfaring med bringebærkapsler, og når dere begynte å ta dem eventuelt?
Fikk noen av en veninne som heter Natures way, og lurer på når dere begynte å ta dem? :)
På torsdag er jeg 35+0 og lurer på om jeg da skal starte, eller om jeg bør vente? :)

Jeg tok akkurat de samme;) Om det hadde effekt eller ei aner jeg ikke, men hadde en lett og rask fødsel iallefall. Kom meg også raskt etterpå;) Tror nok det er mer tilfeldig og at jeg er heldig, men skader jo ikke ta!:) Jeg begynte i uke 36.

Jeg tok akkurat de samme;) Om det hadde effekt eller ei aner jeg ikke, men hadde en lett og rask fødsel iallefall. Kom meg også raskt etterpå;) Tror nok det er mer tilfeldig og at jeg er heldig, men skader jo ikke ta!:) Jeg begynte i uke 36.

Har lest forskjellig om dem, så jeg tenker at det ikke skader å prøve hvertfall! :)

Jeg var førstegangs i september og tok kapsler, så om det hadde effekt eller ikke vet jeg ikke :-p lengden på fødselen hjalp det ikke på, men kanskje ettetpå?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg var også førstegangsfødende, fikk i juni. Vet ikke om det hadde noe effekt, fødselen var lang og tøff, og brukte lang tid på å komme meg..

Men teen er god i det minste :)

På boksen med kapsler jeg har kjøpt står det fra 3. trimester .

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp