bringebærblad kapsla\te

Alicia85

Elsker forumet
er d noen som har peiling på om d funker å når man ska begynne å ta d??
kor man får kjøpt d henn??
hørte at d ska hjelpe for en lettere fødsel

Jeg vurdere å begynne med de i forhold til revning... De skal gjøre kjøttet og huden mere smidig. Ikke hørt noe iforhold til fortidlig fødsel. De sier forskjellig fra helsekostbutikk-til h.k.butikk.
(fått også anbefalt kobberkrem? og olje til å massere nedentil, for å unngå minst mulig/mest naturlig revning)

Diskuterte jordnøttolje med jordmor på fredag. hun sa det var bare å smøre mens man samtidig tøyde og masserte.... Ingen vitenskapelig dokumentert effekt, men heller ikke motsatt virkning. Så det skadet ikke å bruke det sa hun.

jordmora mi sa det motsatte ang jordnøttolje / kobberkrem? At det var dukumentert virkning i forhold til det.
De lærde stides...![:D]

[:D] Jormora mi mente sikkert at hun ikke hadde lest noe om dokumentert effekt... Men hun har veldig positiv til den! [:D]

kor får man kjøpt jordnøtteoljen da?vanli helsekostbutikk?

Det er så lenge siden jeg har vært til jordmor at jeg føler jeg henger litt etter nå....
Har ikke fått nå info om barselskurs eller hørt noe om at vi får omvisning på sykehuset
der jeg skal føde eller noe.. har mange spm når jeg skal i vei om noen uker ja!
Tror jeg skal prøve både jordnøttolje og resten jeg.[8D]
Så lenge det ikke skader, så er jeg med.. hoho[:D]

Det skal finnes på apoteket ihvertfall. [:)]

Hei hei trenger litt hjelp og oppdatering her jeg, er det jordnøttolje og kobberkrem som skal hjelpe ifm revning og sånn nedentil?Hvor kan man kjøpe det og når bør man begynne å smøre inn med det?Er veldig positiv til det og skal prøve alt.Ka var det andre de snakte om i begynnelsen av tråden,en slags te og noen kapsler,ka er det og ka hjelpe det for;)

HJELP meg[:D]

Bare å kjøpe på apoteket og sette i gang... [8D]

av de oljene mener du?
har du begynt med den oljå?

Jordnøttolje jeg snakker om. Skal kjøpe den i morgen.. har ikke apotek i hjembygda mi så jeg må kjøre litt lengre.[;)]

Back
Topp