Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg vurdere å begynne med de i forhold til revning... De skal gjøre kjøttet og huden mere smidig. Ikke hørt noe iforhold til fortidlig fødsel. De sier forskjellig fra helsekostbutikk-til h.k.butikk.
(fått også anbefalt kobberkrem? og olje til å massere nedentil, for å unngå minst mulig/mest naturlig revning)
Diskuterte jordnøttolje med jordmor på fredag. hun sa det var bare å smøre mens man samtidig tøyde og masserte.... Ingen vitenskapelig dokumentert effekt, men heller ikke motsatt virkning. Så det skadet ikke å bruke det sa hun.
Det er så lenge siden jeg har vært til jordmor at jeg føler jeg henger litt etter nå....
Har ikke fått nå info om barselskurs eller hørt noe om at vi får omvisning på sykehuset
der jeg skal føde eller noe.. har mange spm når jeg skal i vei om noen uker ja!
Tror jeg skal prøve både jordnøttolje og resten jeg.[8D]
Så lenge det ikke skader, så er jeg med.. hoho[:D]
Hei hei trenger litt hjelp og oppdatering her jeg, er det jordnøttolje og kobberkrem som skal hjelpe ifm revning og sånn nedentil?Hvor kan man kjøpe det og når bør man begynne å smøre inn med det?Er veldig positiv til det og skal prøve alt.Ka var det andre de snakte om i begynnelsen av tråden,en slags te og noen kapsler,ka er det og ka hjelpe det for;)