Bringebærblad kaplser

Mrs.J

Elsker forumet
Ja, er det noen av dere som skal ta disse??
Når jeg gikk gravid med forrige mann så tok jeg disse. Og jeg fikk en veldig lett fødsel, vel.. riene var vonde og holdt på lenge, men han var ute på to trykk når det virkelig satte i gang ;)

Mulig jeg ikke har fulgt med i timen, men hvorfor tar man det? Hva hjelper det mot? :)

Mulig jeg ikke har fulgt med i timen, men hvorfor tar man det? Hva hjelper det mot? :)
Det skal visst hjelpe med modning.. Tør ikke ta noe sånt jeg.. Er så redd for at fødselen skal gå så fort at jeg ikke kommer meg til sykehuset... Har jo over to timer reisevei..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Nei, prøvde forrige gang og tror ikke de hjalp noe særlig. :)

BVforum via HTC

Sniker fra Januar 13
Hvor får man tak i slike kapsler ? Sier ikke nei takk til kjærringråd :P

Dette var veldig stort i 2010 føler jeg, syns ALLE skulle bruke det på terminforumet jeg var på..
Ja det er mot modning og gi lettere fødsel, i tillegg skal de hjelpe til med å trekke livmora sammen raskere etter fødsel..
Jeg tror nok jeg skal ta de denne gangen også.. :) Jeg har en time reisevei, men hadde rier i maaaange timer sist før det virkelig startet!! Og da var jeg allerede på sykehuset :)

Hm, det var jo noe å tenke på... Har bare fem minutter til sykehuset, så sånn sett er det jo ikke noen fare :) Skal gruble litt på den tror jeg, er generelt en skeptiker, men altså, lettere fødsel skader jo ikke... Ikke at jeg har noe å sammenligne med da P Har jo ikke prøvd før :P

Tror jeg også vil vurdere å prøve det, gjør jo ikke noe om det skulle funke ;) Har ca 45 min til sykehuset, så skulle nok ha greit med tid:)

Spennende om det kan gi "lettere" fødsel, men er likevel skeptisk til å fåfor rask fødsel siden det er over en time til sykehuset og familien min føder visst ganske raskt uansett.

Når er det man begynner å ta disse? en måneds tid før termin?

Back
Topp